بازاریابی پیامکی چرا محبوب شده است؟

بازاریابی اس ام اس

به گزارش آلامتو به نقل از پیام افراز ؛ تعداد شرکت هایی که از بازاریابی از طریق پیامکی استفاده می کنن در حال افزایش پیدا کردنه. واقعا، فقط در سه سال گذشته این تعداد دو برابر شده. دلیلای زیادی باعث شده که این بازاریابی تماشاگر اینجور رشد زیادی باشه. ما اینجا می خوایم هفت تا از مهمترین این دلایل رو که باعث شده شرکت ها بخوان از راه گوشی موبایل با مشتریان خود رابطه داشته باشن رو واسه شما بگیم.

مشتریان این روش رابطه رو بهتر می دونن.

تو یه نظرسنجی همگانی از کاربران گوشی موبایل مشخص شد که اونا بهتر می دونن پیشنهادات تجاری رو از راه اس ام اس دریافت کنن. در حالی که خیلی مایل به دریافت پیشنهادات و کوپن های تخفیف از راه ایمیل، روزنامه و مجله نبودن.

این روش بازاریابی مقرون به صرفه س.

در میان روش های بازاریابی جور واجور که واسه صاحبان مشاغل هست، بازاریابی پیامکی در میان مقرون به صرفه ترین اونا هستش. فرستادن یه اس ام اس تنها چند ریال هزینه داره، در حالی که روش های دیگه بازاریابی هزینۀ خیلی بیشتری دارن. با صرف چند ریال شما می تونید به سرعت و به آسونی با مشتریان خود رابطه برقرار کنین. با در نظر گرفتن این هزینۀ کم، هر تجارتی حتی با یه بودجۀ بازاریابی کم هم از پس هزینه های اون بر میاد.

به کار گیری این روش بازاریابی بسیار راحته.

هیچ روش راحت تری از فرستادن اس ام اس واسه بازاریابی وجود نداره. هر چند که ممکنه بازاریابی پیامکی به تنهائی کافی نباشه، اما نتیجۀ بسیار زیادی داره و البته استفاده اون بسیار راحته. ارسال یه اس ام اس به یه نفر یا به ۱۰۰,۰۰۰ نفر، تنها چند ثانیه زمان می برد و شما می تونید در هر تعداد و هر وقتی که می خواهید تبلیغات خود رو بفرستین.

یافته های بازاریابی پیامکی قابل ارزیابیه.

بازاریابی پیامکی یکی از تک و توک روش های بازاریابیه که می توان روند اون رو به طور کامل دنبال کرده و پس یافته ها رو با چشمون خود دید. این یعنی می تونید اندازه پول هزینه شده واسه بازاریابی پیامکی رو با اندازه سودی که از این روش عاید شما می شه مقایسه کنین. وقتی که به اینجور اطلاعاتی دسترسی دارین، می تونید مطمئن شید که تبلیغات شما بازدهی کافی رو داره و پول خود رو اون طور که باید خرج تبلیغات می کنین.

بازاریابی پیامکی تاثیر بسیار زیادی داره.

تحقیقات نشون می دهد که بازاریابی پیامکی ۱۰ برابر بیشتر از بقیه روش های بازاریابی موثره. این روشیه که بوسیله مشتریان شما ترجیح داده می شه. با این وجود، ممکنه روشی بهتر از بازاریابی پیامکی واسه تبلیغ پیدا کنین؟ وقتی که می خواهید باخبر شدن از برند خود رو بالاتر برده و تعداد مشتریان و اندازه سود بیشتری داشته باشین، بازاریابی پیامکی مطمئنا کمک بسیاری به شما می کنه.

کاربرده های بازاریابی پیامکی بسیار جور واجور هستن.

تنوع یه مولفۀ اصلی واسه یه برنامۀ بازاریابی موثره، و بازاریابی پیامکی این ویژگی رو هم در اختیار شما قرار می دهد. اس ام اس به شما این امکان رو می دهد که به روش های مختلفی تبلیغ کنین. پس، تقریباً تموم شرکت هایی که می خواهند مشتریان رو در چرخۀ تجارت خود نگاه دارن، می تونن از اس ام اس استفاده کنن.

فرستادن اس ام اس بسیار سریع صورت می گیرد.

علاوه بر تنوع و تاثیر بالا، یه اس ام اس بسیار سریع ارسال می شه و به خاطر همین، این روش یکی از سریع ترین راه های ارتباطیه. اس ام اس شما بدون این دست اون دست کردن بعد از فرستان به دست مشتری رسیده و معمولا ظرف سه دقیقه بعد از فرستان خونده می شه. با در نظر گرفتن این، شما خیلی راحت می تونید صندلی های رستوران، کافه و سالن سینمای خود رو پر کنین یا مشتریان رو به فروشگاه خود جاری کنین.

بازاریابی پیامکی واقعا جواب می دهد.

هزاران تجارت جور واجور وجود دارن که از بازاریابی پیامکی استفاده می کنن و اگه شما در میون این تجارت ها نیستین، حالا وقت اون هستش که تغییر کرده و به جمع اونا ملحق شید. این همون روش بازاریابیه که به دنبال اون بوده اید. این روش واقعا موثره و با در نظر گرفتن دلایلی که آوردیم، نباید تعجب کرد که به چه دلیل شرکت ها و تجارت های زیادی به به کار گیری اس ام اس رو آورده ان. البته اینا تنها چند دلیل واسه رشد محبوبیت بازاریابی پیامکی بود. وقتی که برنامۀ تبلیغاتی خود رو شروع کردین، دلایل خیلی بیشتری هم پیدا می کنین!

اصول بازاریابی و فروش موفق

هزینه جذب یه مشتری جدید چقدره؟

بازاریابی پیامکی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *