تصویر ۷: پرنیا- ۶ ساله. پیش از تماشای انیمیشن
تصویر ۸: پرنیا- ۶ ساله. پس از تماشای انیمیشن؛ متأثر از محتوای بارش باران بر گل ها و گیاهان
۸-۶-۵: تأکید: با توجه به جدول (۵) از میان ۵۳ نفر جامعه تحقیق، ۲۹ نفر (۷/۵۴%) موضوع و محتوایی را که آن تأثیر پذیرفته بودند مورد تأکید قرار دادند و ۲۴ نفر (۳/۴۵%) به شکلی متعادل به ترسیم پرداخته اند. بنابراین همانطور که در نمودار (۸) می بینیم، در شاخص تفاوت معناداری (۰۵/۰=α) وجود دارد. (تصویر ۹ و ۱۰)
جدول شماره (۵):
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت jemo.ir مراجعه نمایید. |
زمان بررسی | تأکید | |
آزاد | متناسب | |
پیش از تماشای انیمیشن | ۵۳ (۱۰۰%) |
۰ |
پس از تماشای انیمیشن | ۲۴ (۳/۴۵%) |
۲۹ (۷/۵۴%) |
تصویر ۹: آوا- ۶ ساله. پیش از تماشای انیمیشن
تصویر ۱۰: آوا- ۶ ساله. پس از تماشای انیمیشن؛ تأکید به روش بزرگنمایی در موضوع مداد رنگی
۸-۶-۶: کادر: همانطور که در نمودار (۹) مشاهده می گردد، تفاوت معناداری (۰۵/۰=α) در انتخاب کادر افقی و عمودی پیش و پس از تماشای انیمیشن دیده نمی شود. با توجه به جدول (۶)، پیش از تماشای انیمیشن ۳۱ کودک (۵/۵۸%) کادر افقی و ۲۲ کودک (۵/۴۱%) کادر عمودی را انتخاب نموده بودند. پس از تماشای انیمیشن ۳۳ نفر آنها (۳/۶۲%) کادر افقی و ۲۰ نفرشان (۷/۳۷%) کادر عمودی را انتخاب کردند. (تصویر ۱۱ و ۱۲)
جدول شماره (۶):
زمان بررسی | کادر |