رپورتاژ آگهی، بهترین راه دعوت مخاطبان به بازدید از غرفه برند ها در نمایشگاه ها

ویرلن رپورتاژ آگهی رو به عنوان بهترین راه اطلاع رسانی حضور برندا در نمایشگاه های بین المللی معرفی کرد.

انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاریا و سایتای خبری پر بازدید، بهترین راه واسه دعوت کاربران اینترنتی و مخاطبین به بازدید از غرفه برند شما در نمایشگاه ها هستش و هم اینکه بهترین راه انتشار گزارشی از حضور برند شما در نمایشگاه های جور واجور هستش. هم اینکه این روش تبلیغاتی واسه اطلاع رسانی همایش ها و سمینارای جور واجور که به وسیله شرکت شما برگزار می شه هم بسیار موثر میشه.

یه تاکتیک جدید تبلیغات اینترنتی و سئو سایته که به وسیله برنده های برتر و استارت آپای هوشمند استفاده می شه. برنده ها با به کار گیری رپورتاژ آگهی ، اخبار و گزارش های مربوط به برند خود رو اون طور که میخوان در مطبوعات و خبرگزاری های آنلاین منتشر می کنن تا ویژگیا و امتیازات برجسته اجناس و خدمات خود رو به بهترین راه به مردم معرفی کنن.

هم اینکه به وسیله رپورتاژ آگهی از پربازدید ترین سایتای خبری لینک های با کیفیت بالا دریافت می کنن تا در رقابت حضور در جستجوی گوگل موفق باشن و به رتبه اول گوگل دست پیدا کنن. این روش اطلاع رسانی تبلیغاتی جزو موثر ترین روشای برندینگ در تموم دنیاست و مدیران خلاق برنده های بزرگ از اثرات منحصر به فرد اون بهترین استفاده رو به عمل میارن.

رپورتاژ آگهی چیه؟

رپورتاژ آگهی به اخبار، مقالات و گزارشای تبلیغاتی می گن که به صورت سفارشی به وسیله شرکت ویرلن در خبرگزاریا و سایتای خبری پربازدید منتشر می شه.

رپورتاژ مانند بقیه خبر ها در صفحه اول سایتای خبری پربازدید و معتبر منتشر می شه، بنایراین مورد توجه کاربران اینترنتی قرار میگیره، مخصوصا که رپورتاژ بیشتر به شکل کمپینای ویرلن در تعدادی از سایتای خبری منتشر و بازنشر می شه و برندای بزرگ بوسیله کمپین رپورتاژ آگهی طوفان خبری واسه معرفی موارد مورد نظر خود راه میندازن.

نکته مهم واسه سئو سایت: در محتوای رپورتاژ آگهی چند کلید واژه مهم به سایت برندا لینک می شه و با در نظر گرفتن اعتبار بسیار بالای سایتای خبری پربازدید در گوگل، ارزش این لینکا بسیار بالاست.

رپورتاژ آگهی در ایران با عنوان رپورتاژ خبری هم شناخته می شه و در بقیه کشورای دنیا با عنوان Digital PR شناخته می شه و کارشناسان بازاریابی آنلاین و سئو سایت جزو طرفداران اون هستن.

تاثیرگذاری بسیار بالای رپورتاژ آگهی بر سئو سایت و بهبود رتبه در گوگل، چهار دلیل مهم داره:

  1. چند کلمه با هایپر لینک فالو در متن رپورتاژ آگهی قرار میگیره.
  2. رپورتاژ پس از منتشر کردن در صفحه اول سایتا، مجموعه می شه.
  3. رنک و اتوریتی خبرگزاریا و سایتای خبری پربازدید در گوگل بسیار بالاست.
  4. کلمات کلیدی از محتوای در رابطه به سایت شما لینک می شه.

این موارد باعث تاثیرگذاری بالای رپورتاژ آگهی بر سئو سایت و بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل شده و به همین دلایل استثنایی و خاص هستش که رپورتاژ آگهی در تموم دنیا و ایران به عنوان بهترین فوت وفن سئو سایت شناخته شده.

کمپین رپورتاژ اگهی

همونطور که گفتیم رپورتاژ آگهی وقتی ارزش واقعی خود رو در برندینگ و سئو نشون می ده که به شکل کمپین در سایتای خبری زیاد  منتشر شه. شرکت تبلیغاتی ویرلن مجری انتشار رپورتاژ آگهی در ۱۰۰ سایت خبری پر بازدید و معتبر ایرانه و به عنوان بهترین همکار واسه اجرای کمپینای خبری و رپورتاژ آگهی مورد اعتماد برنده های برتره.

به چه دلیل رپورتاژ آگهی بهترین راه اطلاع رسانی حضور در نمایشگاهه؟

رپورتاژ آگهی علاوه بر برندسازی و بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل، در دو بخش می تونه بهترین انتخاب واسه اطلاع رسانی حضور برندا در نمایشگاه های جور واجور باشه:

  1. دعوت از کاربران سایتای خبری پربازدید و مخاطبین به بازدید از غرفه برندا در نمایشگاه ها
  2. انتشار گزارشی از حضور برندا در نمایشگاه های جور واجور

مراحل پیشنهادی ویرلن واسه اطلاع رسانی نمایشگاه از راه رپورتاژ آگهی

مرحله اول: اول یه محتوای خبری جفت و جور کنین و مخاطبین خود رو به بازدید از غرفه نمایشگاهی خود دعوت کنین.

با در نظر گرفتن اینکه دعوتنامه قراره در سایتای خبری منتشر شه بهتره در مقدمه خبر، کاربران رو با ویژگیای برند خود آشنا کنین. در ادامه در مورد اهداف برندتون واسه حضور در نمایشگاه اطلاعاتی رو ارائه بدین. مثلا معرفی خدمات یا اجناس جدید و یا ویژگیای جدید سایت بسیار مناسبه. بعد تمایزای برند خود رو نسبت به بقیه رقبا اعلام کنین. ارائه تخفیفای خاص به مخاطبینی که در غرفه شما حضور پیدا کنن می تونه تشویق خوبی واسه افزایش مراجعه کنندگان باشه.

هم اینکه ارائه اطلاعات کلی در مورد صنعتی که فعالیت می کنین می تونه اثر داشته باشه و ارائه اطلاعاتی در مورد جا و زمان برگزاری نمایشگاه و موقعیت دقیق غرفه شما در نمایشگاه لازمه. اگه قبلا در نمایشگاه های دیگری حضور داشتین می تونین اشاره ای داشته باشین تا اعتبار برند خود رو تو ذهن مخاطب تقویت کنین.

مرحله دوم: به کمک مشاوران ویرلن تعدادی خبرگزاری معتبر و تعدادی سایت خبری تخصصی در بخش فعالیت خود رو انتخاب کنین و خبر دعوتنامه رو در بازه وقتی یه ماه تا یه هفته قبل از زمان شروع نمایشگاه در خبرگزاریا منتشر کنین. در واقع بهتره در این بازه وقتی به مرور رپورتاژ رو در سایتای خبری منتشر کنین تا بهترین نتیجه رو داشته باشه.

در محتوای رپورتاژ سه کلید واژه مهم رو به صفحه اول و صفحات داخلی سایت خود لینک بدین تا در یافته های جستجوی گوگل رتبه بهتری پیدا کنین.

مرحله سوم: دقیقا در روز اول نمایشگاه یه گزارش خبری در رابطه حضورتون در نمایشگاه جفت و جور و منتشر کنین.

مرحله چهارم: یه گزارش خبری کامل در مورد اتفاقاتی که در طول مدت نمایشگاه اتفاق افتاده جفت و جور کنین. در این گزارش در مورد خدمات یا اجناس جدیدی که در این نمایشگاه رونمایی کردین به شکل کامل توضیح بدین. از تخفیفایی که ارائه کردین اطلاعات آماری ارائه بدین و در آخر از نکاتی که مورد توجه مراجعه کنندگان قرار گرفته بگید.

مرحله پنجم: در بازه وقتی یک تا ۱۰ روز بعد از تموم شدن نمایشگاه این گزارش خبری رو در سایتای خبری معتبر و مربوط به فعالیت خود منتشر کنین.

نکته مهم: در محتوای خبری که جفت و جور می کنین به استانداردای رپورتاژ نویسی به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین. تولید محتوای رپورتاژ شامل استانداردهاییه که مهم تریناشون شامل استانداردای خبرنگاری، استانداردای سئو سایت، استانداردای بازاریابی و تبلیغات می شه.

تیم حرفه ای شرکت ویرلن آماده ارائه کلیه موارد فوقه و از تولید محتوا خبری و تبلیغاتی رپورتاژ آگهی واسه دعوت از مخاطبین تا جفت و جور گزارشی از حضور در نمایشگاه ها، همراه برندا و استارت آپا میشه و پس از جفت و جور محتوا، رپورتاژ در سایتای خبری و تخصصی منتشر می شه.

همکاری ویرلن با معتبر ترین خبرگزاریای ایران و پربازدید ترین سایتای خبری تخصصی در بخشای جور واجور شامل اقتصادی، فناوری و آی تی، خودرو، گردشگری، پزشکی و سلامتی، اپلیکیشن، لایف استایل، ورزشی و چیزای دیگه ای به جز اینا می تونه بهترین و به صرفه ترین روش تبلیغات اینترنتی و سئو سایت رو در اختیار شرکتای جور واجور بذاره تا با به کار گیری تکنیکای بروز و مدرن علاوه بر جذب مشتریان بیشتر، سئو سایت و برندسازی، بتونن بهترین نتیجه رو از حضور در نمایشگاه ها بدست بیارن.

واسه مطالعه مقالات آموزشی در مورد تبلیغات اینترنتی، سئو سایت و رپورتاژ آگهی و هم اینکه اطلاعات کامل در مورد شرایط جفت و جور و منتشر کردن رپورتاژ در خبرگزاریا، به سایت ویرلن به نشانی اینترنتی www.virlan.co مراجعه کنین.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *