مقایسه دیدگاه های اعضای هیئت علمی و دانشجویان درباره کاربرد مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش

بسم الله الرحمن الرحیم
دانشگاه آزاد اسلامی
واحد کرمانشاه
دانشکده تحصیلات تکمیلی
پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی
گرایش: بازرگانی
عنوان:
مقایسه دیدگاه های اعضای هیئت علمی و دانشجویان درباره کاربرد مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش
(مطالعه موردی:دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه)
استاد راهنما:
دکتر حمیدرضا الماسی تبار
نگارنده:
شیما نوری قمشه
شهریور ۱۳۹۴

سپاسگزاری
بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از تمامی اساتید محترم بخصوص استاد راهنما جناب اقای دکتر الماسی تبار و همچنین جناب آقای دکتر حسنی که قدردان زحماتشان هستم,اعلام و از خداوند برای آنها توفیق روز افزون را خواستارم.
تقدیم به:
پدر و مادر دلسوز و مهربانم
که همه ی موفقیتهای زندگیم را مدیون زحمات آنها هستم.
خواهران و برادران عزیزم که در همه ی مراحل زندگیم
همراه و پشتیبانم بودند.
فهرست مطالب
عنوان …………………………………………………………………………………………………………………….صفحه
چکیده……………………………………………………………………………………………………………………….۱
فصل اول:کلیات پژوهش
۱-۱٫مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………۳
۱-۲٫بیان مسئله…………………………………………………………………………………………………………..۳
۱-۳٫اهمیت و ضرورت انجام تحقیق……………………………………………………………………………..۴
۱-۴٫اهداف مشخص تحقیق…………………………………………………………………………………………۵
۱-۵٫فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………………………۶
۱-۶٫قلمرو پژوهشی…………………………………………………………………………………………………..۶
۱-۷٫تعاریف مفهومی…………………………………………………………………………………………………۷
۱-۸٫تعاریف عملیاتی………………………………………………………………………………………………..۸
فصل دوم:مبانی نظری پژوهش
۲-۱٫مقدمه………………………………………………………………………………………………………………۱۳
۲-۲٫تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر…………………………………………………………………………….۱۳
۲-۳٫تعاریف کیفیت………………………………………………………………………………………………….۱۴
۲-۴٫تاریخچه…………………………………………………………………………………………………………..۱۵
۲-۵٫پیشینه و تاریخچه کیفیت…………………………………………………………………………………….۱۷
۲-۶٫سیر مراحل تکامل کیفیت…………………………………………………………………………………….۱۸
۲-۷٫اصول مشترک در اجرای مدیریت کیفیت فراگیر……………………………………………………….۱۹
۲-۸ .سیستم های مدیریت کیفیت…………………………………………………………………………………۲۰
۲-۹٫سازمان بین المللی استاندارد…………………………………………………………………………………۲۱
۲-۱۰٫فلسفه ی دمینگ………………………………………………………………………………………………..۲۲
۲-۱۱٫چهار مفهوم اصلی مدیریت کیفیت فراگیر در پژوهش……………………………………………..۲۷
۲-۱۱-۱٫رضایت مندی………………………………………………………………………………………………۲۷
۲-۱۱-۲٫مشارکت…………………………………………………………………………………………………….۲۸
۲-۱۱-۳٫بهبود مستمر فرایند………………………………………………………………………………………۲۹
۲-۱۱-۴٫تصمیم گیری………………………………………………………………………………………………۳۱
۲-۱۲٫مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش……………………………………………………………………..۳۱
۲-۱۳٫زبان نا آشنای مدیریت کیفیت فراگیر………………………………………………………………….۳۲
۲-۱۴٫کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………….۳۳
۲-۱۵٫اصول بنیادی مدیریت کیفیت فراگیر در دانشگاه ها……………………………………………….۳۳
۲-۱۵-۱٫تقسیم بندی اصول بنیادی مدیریت کیفیت فراگیر………………………………………………۳۳
۲-۱۶٫آینده و روش های به کارگیری مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش………………………………۳۵
۲-۱۷٫ جنبه های متصور در استقرار مدیریت کیفیت فراگیر در مراکز آموزشی……………………۳۵
۲-۱۸٫مدیریت کیفیت و اثربخشی آن………………………………………………………………………….۳۶
۲-۱۹٫مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش عالی……………………………………………………………..۳۷
۲-۲۰٫معیارهای آموزشی برای عملکرد متعالی……………………………………………………………..۳۷
۲-۲۱٫مطالعات داخلی………………………………………………………………………………………………۳۸
۲-۲۲٫مطالعات خارجی……………………………………………………………………………………………۴۰
فصل سوم:روش شناسی پژوهش
۳-۱٫مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….۴۳
۳-۲٫روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………۴۳
۳-۳٫متغیرهای پژوهش……………………………………………………………………………………………..۴۵

 

جهت دانلود متن کامل این پایان نامه به سایت jemo.ir مراجعه نمایید.

 

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شرایط و آثار توقیف و تأخیر اجرای احکام مدنی- قسمت ۴- قسمت 2

ج آوریل 9 , 2021
۱-۱-۴ تفاوت­های اجرای احکام دادگاه­ها و اجرای مفاد اسناد رسمی در ثبت   اگر از جهت موضوع در نظر بگیریم می­توان دو نوع اجرا را از هم تفکیک نمود؛ اجرای احکام و اجرای اسناد. هرچند این دو نوع اجراء شباهت­های بسیاری به یکدیگر دارند و در عملیات اجرائی آن­ها مشابه […]