چرا افراد کمتری جذب تبلیغات شما می شوند؟

بازاریابی درون گرا

در مقاله قبل باهم خوندیم یکی از وسیله دیگه دیجیتال مارکتینگ بازاریابی درون گراست (inbound ) که یه بازاریابی ربایشیه. بازرایابی درون گرا بجای استفاده ازمتدهای قدیمی مانند خرید تبلیغات، خرید لیستای ایمیل یا تمسای غیر مستقیم، با به کار گیری محتوای جذاب اعتماد مشتریا رو جلب می کنن. بازاریابی درون گرا واسه جذب مشتریا به اجناس و سرویسا از ۲ معنی بنیادی محتوا و معنی استفاده می کنه در ادامه باهم دلایلی رو که ممکن از بازاریابی درون گرا در دیجیتال مارکتینگ شکست بخوره رو تقدیم حضورتون می کنیم.

دیجیتال

مردم مانند گذشته به برنده ها اعتماد نمی کنن و تبلیغات و تماسای غیر مستقیم هم مانند قبل در جذب مخاطبان تاثیر زیادی نداره. در ادامه به ۳ دلیلی که باعث شده افراد کمتری جذب تبلیغات شما شن می پردازیم…

۱٫ افزایش رسانه ها

 

امروزه تعداد رسانه ها زیاد شده. با در نظر گرفتن چیزهای مورد علاقه هر فرد مجله، کانال تلویزیون، ایستگاه رادیو و کلی سایت هست و همه این رسانه ها پر از تبلیغات هستن.

۲٫ تبلیغات گول زننده

مصرف کزینندها به تبلیغات اعتماد نمی کنن. براساس تحقیقات شرکت Edelman Trust Barometer 63% مصرف کننده ها باید ۳ الی ۵ دفعه تبلیغات یه شرکت رو ببینن تا اون رو باور کنن.

۳٫ تکنولوژی به مصرف کننده ها قدرت داد

مصرف کننده ها می تونن با به کار گیری وسایل خاص، پیامای تبلیغاتی رو فیلتر کنن. مصرف کننده هایی که از پیامای تبلیغاتی، نامه رسانا و تماسای غیر مستقیم خسته شدن، می تونن از ابزارهایی مانند سرویس نمایشگر شماره تلفن، بلاکر تبلیغات و نرم افزار فیلتر اسپم استفاده کنن. اگه برنده ها در تولید محتواشون به علاقه مشتریا توجه کنن، مطمئنا مشتری هایی بیشتری رو جذب می کنن.