کلمات سحرآمیز در بازاریابی و فروش

کلمات سحرآمیز در بازاریابی و فروش که شما باید از اونا  استفاده کنین

زبون یه وسیله قدرتمنده و به شما توانایی ایجاد رابطه با  مشتریان رو میده و اونا رو مجبور به خرید می کنه ، خیلی از کلمات توانایی تاثیرگذاری دارن  . کلمات زیر بر گرفته از ۳۰ کلمه برتر در ایمیل مارکتینگ Email Marketing هست که در بازاریابی به کار گیری اونا بسیار لازم و مهمه .

۱-      شما : اگه مستقیما به مشتری صحبت کردین ، حتما اون  رو شما خطاب کنین .

۲-      چون ، چون : زمانیکه می خواین به مشتریان یه دلیل راضی کننده واسه خرید بگید

۳-      رایگان : از بیان هر اون چیزی که بطور رایگان در صورت خرید محصول یا خدمات شما به مشتری داده میشه ، غافل نشید

۴-      ارزش : ارزش چیزی که مشتری در ازاء پولی که پرداخت می کنه بدست می آورد .( هزینه – فایده )

۵-      گارانتی تضمین : که دلیل می شه خریدار احساس کنه با خریدش همه چیز بدست آورده و هیچی از دست نداده

۶-      عجیب باور نکردنی : معمولا مشتریان به چیزای غیر عادی جواب میدن. اما مراقب باشین که از این کلمه طوری استفاده نکنین که قدرت خود رو در فروش از دست بدین.

۷-      ساده آسون :  به مشتریان آسون بودن به کار گیری محصول یا خدمات و هم اینکه سادگی روند خرید رو توضیح بدین.

۸-      می دونین که : بسیار طبیعیه که چیزای جدید و نام مشخصی در مورد محصول یا خدمات شما واسه مشتری وجود داشته باشه که امتیازات مختلفی رو ارائه دهد و واسه مشتری مهم باشه .

۹-      حالا بخرین : وقتی محدود یا پیشنهاد خرید در بازه وقتی مشخص به  مشتری اعلام کنین .

۱۰-  همه چیز رو شامل می شه / همه چیزی که  شما نیاز دارین : به مشتری دلایلی رو که محصول یا خدمات شما هر چی اون نیاز داره رو تامین میکنه ، بگید .

۱۱-  هیچوقت : از این کلمه واسه نشون دادن یه مزیت مانند «هیچوقت نگران نباشین» یا «هیچوقت ضرر نمی کنین» استفاده کنین.

۱۲-  جدید : مانند شماره ۳  “رایگان”، جدید هم توانایی وقت گذاشتن و جلب توجه مشتری رو داره.

۱۳-  صرفه جویی : بهترین و روشن ترین کلمه واسه نشون دادن  صرفه جویی در زمان و پوله.

۱۴-  اثبات شده : به مشتریان یادآوری کنین که محصول، سرویس یا کار و کاسبی شما قانونیه و مجوزهای لازم رو داراس.

۱۵-  مطمئن  و موثر : به کمترین حد ممکن رسوندن پذیرش خطر واسه سلامتی و زیان مالی مشتری.

۱۶-  قوی : به  مشتریان نشون بدین  که کار و کاسبی، محصول یا خدمات شما قوی وقویه و از پشتوانه مناسبی برخورداره .

۱۷-  یافته های واقعی : هر کسی دوست داره یافته های خریدش رو بدونه ، ارائه تجربه خرید موفق مشتریان قبلی بهترین گزینه س

۱۸-  راز : محصول یا سرویس شما به موفقیت دست پیدا می کنه؟ اجازه بدین مشتریان بدونن که می تونین این راز رو افشا کنین.

۲۰-  فوری : دسترسی سریع و تحویل قبل از انتظار مشتریه.

۲۱-  چیجوری به : به مشتریان خود کمک کنین یه دلیل یا هدف رقابت برانگیز پیدا کنن.

۲۲-  نخبگان : دعوت از افراد جدید و مشهور واسه پیوستن به باشگاه مشتریان  خود.

۲۳-  بیشتر : نشون بدین که شما پیشنهادهای بیشتری از رقبای خود رو ارائه می دید .

۲۴-  معامله : مشتریان یه معامله فوق العاده میخوان.

۲۵-  بدون تعهد : ایجاد یه وضعیت برد – برد  واسه مشتریان.

۲۶-  ۱۰۰٪ تضمین برگشت پول : دوباره و بدون خطر .

۲۷-  بزرگ : تخفیفی بزرگ و یا پیشنهادی خاص مخصوصا واسه مشتریائی که در برابر خرید مقاومت می کنن.

۲۸-  ثروت : اگه شما در حال فروش اجناس و خدمات مالی هستین، ثروت یه کلمه مطلوب واسه مشتریاس.

۲۹-  جایزه : جزء ۱۰ کلمه و عباراتی که باعث جواب مثبت مشتریان می شه.

۳۰-  آخرین شانس : به کار گیری اون زور آوره

و اما چند کلمه دیگه

۳۱-  حالا ، حالا : هیچکی دوست نداره منتظر بمونه.

۳۲-  خرید روز (Flash sale) : خرید روز ضرورت و احساس بودن تو یه معامله عالی رو بوجود میاره .

۳۳-  آسایش و راحتی : چیجوری زندگی مشتریان خود رو آسون تر می کنین؟

۳۴-  رسیدن به موفقیت : با راه حلای جدید مشتریائی که قبل از این ندیده اید ، رو به روز نگه دارین .

راه حل

۳۵-  با تشکر از شما : مشتریان دوست دارن از اونا تشکر کنین.

۳۶-  معرفی : معرفی محصول رو طوری انجام بدین که انگار واسه اولین باره که در مورد اون صحبت می کنین .

منبع : verticalresponse