۱۰ راه برای گردش در اطراف پراکنده ترافیک وب سایت

همه وب سایت ها دارای نوسان خاصی در ترافیک خواهند بود. شما می دانید محدوده طبیعی برای وب سایت شما چیست. اگر افت قابل توجهی در ترافیک مشاهده می کنید ، اولین پاسخ شما احتمالاً خنثی کردن آخرین تغییراتی است که در یک وحشت ایجاد کرده اید. این کار را نکنید – دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است ترافیک شما کاهش یابد.

ابتدا مطمئن شوید که افت ترافیک فقط در محدوده تاریخ شما مشکلی ندارد. اگر به تاریخ امروز نگاه می کنید ، به یاد داشته باشید که هنوز همه ترافیک امروز وارد نشده است. همچنین با توجه به اینکه نوسان عادی در ترافیک برای وب سایت شما چیست ، آیا مطمئن هستید که این مسئله جدی است؟

مشکلی

در مرحله بعدی ، برای مشکلات فنی با IT تماس بگیرید. اگر سایت شما پایین بیاید یا خیلی آهسته بارگیری شود ، ترافیک شما کاهش می یابد. یا اگر شما یا مدیر وب سایت خود به طور تصادفی کد رهگیری خود را حذف کرده اید ، به نظر می رسد شما به هیچ وجه ترافیکی را تجربه نمی کنید حتی اگر چیزی تغییر نکرده باشد.

مشکلات

در آخر ، اخبار را بررسی کنید. آیا قطع برق ، تعطیلات یا برخی اخبار دیگر وجود دارد که ممکن است افت آن را توضیح دهد؟ اگر تأیید کردید که این در واقع یک کاهش در ترافیک است که ناشی از مسائل فنی یا خارجی نیست ، بنابراین با این مراحل به دنبال افزایش در حال سقوط ترافیک وب سایت خود باشید.

۱) مجازات ها را بررسی کنید

اگر مجازات دستی را از گوگل دریافت کنید ، به دلیل سقوط صفحه آسیب دیده یا رتبه بندی کلی ، افت فوری در ترافیک مشاهده خواهید کرد. بیشتر قطره های ترافیک توسط یک مجازات دستی از طرف گوگل توضیح داده نمی شود ، اما تأیید اینکه یک مورد آن را دارید یا نه ، ساده و قطعی است. اعلان ها را در کنسول جستجوی گوگل بررسی کنید.

اگر اعلانی دارید ، این احتمالاً برای تاکتیک ها یا محتواهایی است که کلاه سیاه یا محتوا به نظر می رسد هرزنامه یا ادبی است. اگر با یک شرکت سئو کار می کنید ، باید با آنها صحبت کنید که چرا آنها از تاکتیک هایی استفاده می کنند که توسط گوگل al مجازات می شوند و یک شرکت جدید پیدا می کنند. برای حذف مجازات و بازیابی مجدد ترافیک خود ، باید این اشتباه را نیز اصلاح کنید.

۲) کانالهای ترافیکی را مقایسه کنید

برای تعیین اینکه کدام نوع ترافیک در وب سایت شما قرار می گیرد ، می تواند مفید باشد. اگر ترافیک پرداخت شده است ، در نظر بگیرید که آیا تازه سرمایه گذاری در یک تبلیغ را متوقف کرده اید یا خیر. این می تواند خود قطره را توضیح دهد.

سرمایه گذاری

همچنین ممکن است بخواهید مارک تجاری را با ترافیک بدون محدودیت مقایسه کنید. ترافیک مارک شده ، ترافیک وب سایت از سوی افرادی است که به طور مستقیم از وب سایت شما بازدید می کنند ، و از طریق لینک به آنها مراجعه نمی شود. ممکن است آنها مستقیماً در گوگل در جستجوی نام شرکت شما باشند ، بنابراین می دانید که آنها از قبل تجارت شما را می شناسند. اگر شاهد افت ترافیک مارک تجاری هستید ، می تواند یک مسئله PR باشد. شاید کمتر کسی بخواهد با مارک شما ارتباط برقرار کند.

۳) موقتاً تبلیغات خود را متوقف کنید

احتمال دیگر این است که ترافیک نتایج جستجو پولی در حال کاهش در ترافیک ارگانیک شما باشد. تا حدودی ، این انتظار می رود. در حالی که سرمایه گذاری در ترافیک پولی ممکن است باعث کاهش ترافیک ارگانیک شما شود ، باید باعث افزایش ترافیک کلی شما شود.

هر چند گاهی اوقات ، ترافیک پرداختی شما فقط به ترافیک ارگانیک شما کاهش می یابد. این امکان وجود دارد که شما چنین حضور پررنگی در کلمه کلیدی پرداخت شده داشته باشید ، زیرا هیچ مزیتی برای خرید تبلیغات در آنجا وجود ندارد. تنها راه برای آگاهی از اینکه آیا آگهی پرداخت شده شما مسئول افت ترافیک شماست ، مکث آگهی و دیدن اینکه آیا ترافیک شما در سطح قبلی یا پیش بینی شده از سر گرفته می شود یا خیر.

۴) آیا پیوندهایی را از دست داده اید؟

اگر ترافیک خود را تقسیم کردید و فهمیدید که ترافیک ارجاع شما کاهش یافته است ، وقت آن است که به بک گراندهای خود نگاه کنید. اگر چند صفحه ترافیک کاهش یافته است و همچنین به نظر می رسد که پیوندهای پشتی را از دست نداده اید ، فرصتی مناسب برای شما وجود دارد که مشکل خود را پیدا کرده اید.

چگونه پیوندهای خود را دوباره برقرار می کنید؟ گاهی اوقات این مسئله ارسال ایمیل به افرادی است که قبلاً به شما پیوند می دادند و می پرسند چه خبر است. شاید محتوای شما برای ماندن در ارتباط به یک بازرس نیاز داشته باشد. شاید رقیب شما پیوند را برده باشد. یا ، شاید مطالبی که قبلاً برای پیوند دادن به سایت شما استفاده شده است ، به کلی از بین نرود.

بازیابی لینک ها می تواند یک چالش باشد اما اگر یک بار محتوای شما پیوندهایی را جلب کرد ، اکنون می تواند موارد جدیدی را به خود جلب کند. بهترین استراتژی برای به روزرسانی مطالب ، افزودن به آن و انتشار مجدد آن یا مجدداً اشتراک آن از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. در اصل ، اطمینان حاصل کنید که آن را حتی ارزش بیشتری ارائه می دهد.