۷- انواع محتوای محبوب و نحوه استفاده از آنها

محتوا ، ارز اینترنتی است و صدها نوع وجود دارد که مارکها می توانند در ایجاد مخاطب ، جذب مخاطبان ، دستیابی به بازارهای هدف جدید ، ارزش افزوده برای مشتریان و ایجاد چشم اندازهای جدید ، بر ایجاد آنها تمرکز کنند.

اما با وجود انواع مختلف محتوا که در آنجا وجود دارد ، دانستن اینکه روی کدام یک باید تمرکز کنید ، برای برندها دشوار است ، بنابراین امروز ما قصد داریم به هفت نوع برتر مطالب بپردازیم و چگونه می توانید از آنها برای رونق رشد استفاده کنید .

۱ ٫ وبلاگها

وبلاگ نویسی تا زمانی که اینترنت داشته باشد وجود داشته است ، اما این عمل طی سالهای متمادی پیچیده تر شده است ، به خصوص وقتی صحبت از مشاغل با استفاده از وبلاگ برای جذب مخاطبان باشد.

وبلاگهای امروز مطالب مرتبط ، باکیفیت و کاملاً نوشتاری در مورد موضوعاتی هستند که مخاطب شما جالب می بیند ، بنابراین می توانند ابزاری عالی برای ایجاد اقتدار ، اعتماد و روابط و به تبع آن رانندگی تبدیل شوند. از دیگر مزایای یک وبلاگ این است که ارسال ها نسبتاً آسان است برای نوشتن و انتشار ، بسیار مشترک هستند و به راحتی توسط موتورهای جستجو کشف می شوند.

بهترین شیوه های وبلاگ نویسی: اگر وبلاگ خود میزبان ندارید ، می توانید از خدماتی مانند وردپرس ، Tumblr ، Medium و Blogger استفاده کنید. با این حال ، وبلاگ نویسی یک تعهد منظم است ، و شما باید هر دو روز یکبار ارسال کنید. همیشه باید در هر پست یک تماس برای اقدام انجام دهید و وبلاگ ها را به یکدیگر و سایر مطالب پیوند دهید تا به خوانندگان کمک کنید تا اطلاعات بیشتری درباره شما پیدا کنند.

همچنین باید پست های خود را با کلمات کلیدی مربوطه بهینه کنید ، تا زمانی که به طور یکپارچه و طبیعی کار کنند. در آخر ، حتماً روی موضوعاتی توجه کنید که مخاطب مورد نظر شما را مورد علاقه خود قرار دهد ، و از تخصص خود در مورد موضوعات برای ایجاد اقتدار و اعتماد استفاده کنید.

۲ ٫ لیستیک ها

مقالات لیست ممکن است به نظر بی نظیر باشد ، اما بسیار محبوب هستند و به جایی نمی روند. یکی از دلایل محبوبیت آنها به این دلیل است که خواندن ، اسکن کردن ، جذابیت بصری و در صورت درست انجام گرفتن آسان – جالب و بسیار اشتراکی است.

از دیدگاه ایجاد محتوا ، لیست ها نیز به راحتی قابل نوشتن هستند ، زیرا وقتی موضوع و شماره ای ایجاد می کنید ، تمام کاری که باید انجام دهید این است که جای خالی ها را پر کنید. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما می توانید بدون ایجاد اندیشه در مورد محتوا ، لیستی از گرد هم جمع کنید زیرا حتی این نوع محتوا باید آموزنده و با کیفیت باشد.

بهترین شیوه های فهرست: همیشه به یاد داشته باشید که زیر عناوین خود را در یک لیست قرار دهید و مطمئن شوید که این شماره با عنوان مطابقت دارد. در غیر این صورت خوانندگان را اشتباه می گیرید. مانند سایر انواع محتوا ، لیست ها هنوز باید مقدمه و نتیجه گیری داشته باشند و با کلمات کلیدی مربوطه بهینه شوند. شما می توانید تعداد لیست ها را به عنوان دلخواه خود داشته باشید ، و لیست های طولانی به همان اندازه لیست های کوتاه قابل قبول هستند ، اما جزئیات همیشه مهم هستند.

همراه با عناوین جذاب و منحصر به فرد بخش مهمی از نوشتن مقاله های لیست است ، اما مطمئن باشید این عنوان با محتوا مطابقت دارد (بدون کلیک).

۳ ٫ کتابهای الکترونیکی

کتابهای الکترونیکی نوعی محتوا با فرم طولانی هستند و همانطور که از نام آن پیداست ، آنها کتابهای الکترونیکی هستند که اغلب به صورت بارگیری PDF یا با فرمت HTML در دسترس هستند. این نوع محتوا می تواند برای به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص خود در مورد یک موضوع خاص ، خروجی خوبی به شما دهد. کتابهای الکترونیکی دارای چندین مزیت هستند ، از جمله آنها می توان به تولید سرب ، ایجاد مقام ، افزایش لیست های ایمیل و افزایش محتوای کلی شما اشاره کرد.

بهترین شیوه های کتاب: تمرکز اصلی کتاب باید ارائه راه حل ها باشد. در غیر این صورت ، برای مخاطبان شما ارزش نخواهد داشت. بنابراین ، مدت زمانی را که برای تبلیغات صرف می کنید ، به حداقل برسانید و بیشتر روی راه حل های عمومی تمرکز کنید. یک قانون خوب برای کتاب های الکترونیکی: عناصر تبلیغاتی را بین ۵ تا ۱۰ درصد از مطالب حفظ کنید. این نوع محتوا نیاز به تحقیق ، زمان و کیفیت نوشتن دارد ، بنابراین بهتر است قبل از شروع برنامه ای برنامه ریزی کنید.

راه حل

محتوای لزوماً نباید همیشه سبز باشد ، اما اگر در این صورت باشد ، سالها درآمد سرمایه گذاری دریافت خواهید کرد ، و مدت زیادی پس از انتشار می توانید از کتاب الکترونیکی برای ادامه دسترسی مخاطبان جدید استفاده کنید. کتابهای الکترونیکی می توانند طولانی باشند ، بنابراین با استفاده از فصل ها ، زیرنویس ها ، گلوله ها ، گرافیک ها ، اینفوگرافی ها و سایر عناصر جالب قالب بندی ، محتوا را تجزیه کنید. شما همچنین باید مدتی را در عنوان و طرح بگذارید زیرا این همان چیزی است که خوانندگان را به خود جذب و جذب می کند.
سرمایه گذاری

۴ ٫ اینفوگرافیک

اینفوگرافیک از محبوب ترین انواع محتوایی است که می توانید ایجاد کنید ، و این به این دلیل است که آنها اطلاعات زیادی (مانند آمار ، تحقیق و سایر داده ها) را به روشی بصری ارائه می دهند که جذاب ، قابل هضم و اشتراکی است.

در حقیقت ، اینفوگرافیک ها سه بار بیشتر از سایر محتوا در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند ، بنابراین می توانند به شما در ساخت Backlink شما کمک کنند ، همچنین رشد خود را انجام دهند.عادت

Backlink

بهترین شیوه های اینفوگرافیک: ایجاد اینفوگرافیک یک هنر است و موارد زیادی وجود دارد که هنگام طراحی یک باید از آنها آگاهی داشته باشید. برای یک چیز ، مهم است که فضای سفید زیادی را در این قطعه درج کنید تا آن را تمیز و منظم نگه دارید. همچنین بسیاری از اینفوگرافی ها برای جدا نگه داشتن اطلاعات و استفاده از رنگهای مکمل برای حفظ علاقه ، مطالب را به بخشهایی تقسیم می کنند. برای اطمینان از وضوح ، عنوانی توصیفی را بیابید و از قلمهای واضح و خواندنی استفاده کنید.

۵ ٫ فیلم

ویدئو فرم کاملاً موفقیت آمیز محتوا است و تا سال ۲۰۲۰ انتظار می رود ۸ درصد درصد از کل ترافیک وب را به خود اختصاص دهد. علاوه بر این ، ۹۶ درصد از مصرف کنندگان فیلم های محصول را مفید می دانند و نزدیک به ۷۵ درصد احتمال بیشتری دارند که پس از تماشای یک فیلم ، اقدام به خرید کنند.

هر نوع محتوای ویدیویی به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را درگیر کنید ، اشتراک ها و نظرات را افزایش دهید ، تبدیل ها را افزایش دهید و به وب سایت خود هدایت کنید. انواع دیگری از فیلمهایی که می توانید در نظر بگیرید مصاحبه ، برنامه های تماس تلفنی ، نگاه پشت صحنه به مطب و فیلم های توضیح دهنده است.

بهترین شیوه های ویدئویی: دقیقاً مانند کتابهای الکترونیکی و سایر اشکال محتوا ، هدف اصلی یک فیلم باید ارایه مخاطب شما با پاسخ دادن به سؤالات ، ارائه راه حل ها ، پرداختن به نقاط درد یا ارائه اطلاعات مربوطه باشد.

به یاد داشته باشید ، شما در حال ایجاد محتوا هستید ، نه تبلیغات. فیلم ها را بین دو تا سه دقیقه نگه دارید ، و مطمئناً یک CTA را در انتها ارسال می کنید تا بینندگان را به صفحه فرود یا وب سایت خود ارسال کنید. پس از آماده شدن ویدیوی خود ، آن را در سایتهایی مانند Vimeo و یوتیوب بارگذاری کنید تا میزان قرار گرفتن در معرض را افزایش دهید ، آنها را در پست های مکمل جاسازی کنید و آنها را از طریق وبلاگ خود به اشتراک بگذارید.

۶ ٫ راهنماهای چگونه می توان

How-tos و محتوای آموزشی شبیه به پست های وبلاگ های طولانی است که در مورد چگونگی انجام هر کاری از دستیابی به یک کار برای ساختن چیزی و موارد دیگر بسیار عمیق است. ماهیت دقیق آموزش شما به مخاطبان و صنعت شما بستگی دارد ، اما این نوع مطالب برای به اشتراک گذاشتن تخصص ، ایجاد اعتماد و رشد لیست های ایمیل بسیار عالی است.

نحوه راهنمایی بهترین شیوه ها: یکی از مهمترین مواردی که باید با آموزش به خاطر بسپارید این است که آنها باید از نظر نوشتن دارای کیفیت عالی باشند زیرا باید در گفتن خوانندگان نحوه انجام کار در دست ، کاملاً واضح و روشن باشند. . طرح و طرح باید خواندن این قطعه را آسان کند ، باید کار را به مراحل قابل کنترل تبدیل کند و احتمالاً باید گرافیک ، نمودارها ، تصاویر ، فیلم ها و سایر عناصر گرافیکی را برای نشان دادن نکات مهم یا مراحل سخت به مرحله اجرا درآورد.

فراموش نکنید که در صورت کاربرد لیستی از مطالب موردنیاز خود را وارد کنید ، و اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعاتی را که خوانندگان برای دستیابی به هدف خود مورد نیاز دارند ، کاملاً مورد بررسی قرار می دهید.

۷ Studies مطالعات موردی

مطالعات موردی روش مناسبی برای حل مسئله است زیرا آنها از مثالهای برجسته ای برای نشان دادن نقاط درد مشترک و چالش های مخاطبان شما استفاده می کنند. یکی دیگر از دلایل انتخاب محتوای خوب این است که به شما نشان می دهد که چگونه نام تجاری ، محصولات یا خدمات شما می توانند به حل مشکلاتی که ممکن است حل کنند کمک کنند و این باعث ایجاد روابط محکم و وفاداری می شود.

مشکلات

بهترین روشهای مطالعه موردی : برای ایجاد یک مطالعه موردی کارآمد ، با جمع بندی مشکلی که مشتری با آن روبرو بود ، شروع کنید. در مرحله بعد ، راه حل را در حالی ارائه کنید که نمونه هایی عملی و گام به گام ارائه شده است که چشم انداز می تواند از آن برای تکرار فرایند استفاده کند. در آخر ، خلاصه ای از نتایجی را که مشتری شما با استفاده از محصولات یا خدمات شما به دست آورد ، ارائه دهید و تأکید کنید که چگونه نتایج این مشکل را حل کرده و باعث بهبود زندگی مشتری می شوند.

مشکلی

برای اینکه محتوا جذاب و قابل رویت باشد ، بیشتر از آن به عنوان یک مورد مورد مطالعه در مورد آن فکر کنید و به نحوه و چگونگی داستان توجه کنید. در آخر ، نتیجه گیری را که شامل یک CTA قوی است فراموش نکنید.

محتوا شیوه ارائه اطلاعات ، درگیر کردن مخاطبان ، رانندگی در ترافیک ، شروع مکالمات و در غیر این صورت برقراری ارتباط با مشتریان و چشم اندازها بصورت آنلاین است. بنابراین انتخاب نوع مناسب محتوا برای مشاغل و مخاطبان خود می تواند استراتژی محتوای شما را به سطح بعدی برده و به شما در رسیدن به اهدافی که می خواهید برسید کمک کند.

این ۷ نوع محتوا برخی از محبوب ترین در سراسر وب هستند ، و با استفاده از بهترین شیوه های ذکر شده در اینجا ، شما قادر به ایجاد محتوای درجه یک خواهید بود که مشارکت ، لذت و تشویق به اشتراک گذاری را ایجاد می کند.