اردیبهشت 9, 1403

خرید لوله کاروگیت دست دوم + { لیست به روز قیمت سال  1401}

در صورت استفاده از این سایز لوله در ساخت منهول و مخازن سپتیک و ایستگاه های پمپاژ می توان وزن را تا 50 کیلو در هر متر کاهش داد و قیمت هم کاهش خواهد خرید لوله کاروگیت دست دوم یافت. خوردگی هم در داخل و هم خارج از لولهها رخ میدهد. لوله کاروگیت اسپیرال مسلح همراه با نوار فولادی تعبیه شده در داخل لوله، مناسب برای مصارف فاضلابی، خطوط زهکشی زیرزمینی، جمع آوری و انتقال پساب ناشی از بارندگی های سنگین و خطوط تهویه است و براساس استاندارد و تولید می گردد. بدین لحاظ ایجاب می نماید اجرا کنندگان و بهره برداران این نوع لوله، ضمن آشنائی اولیه، اطلاعات خود در خصوص نحوه صحیح نصب و نگهداری آن را افزایش دهند. البته که طول عمر لوله زهکشی پلیاتیلن بر اساس کاربرد و نوع نصب تعیین میشود اما تخمین طول عمر آن بین 50 الی 100 سال است. لوله زهکشی در محیطهای ورزشی و تفریحی برای خروج سریع آب باران و یا آب جمع شده بر اساس آبیاری استفاده میشود. لوله سبک این سایز می تواند در ساخت ایستگاه های پمپاژ ، مقاوم سازی بدنه های چاه ، منهول دسترسی به درون کانالها و تاسیسات زیر زمینی و استفاده بصورت قالب در پل سازی استفاده شود.

 

لوله زهکش نوعی لوله با سوراخ های ریز است که در سطح و یا زیر زمین نصب شده و رطوبت اضافی را به خود جذب می کند. همچنین کاروگیت های مخصوص زه کشی در سطحشان سوراخ هایی داشته که در داخل زمین حفاری می کنند و سطح سوراخ دار را با سطح زمین مماس کرده و دور تا دور آن را سیمان کاری می کنند. عامل انعطافپذیری در لولههای موجدار این لولهها را در مقایسه با لولههای سخت و غیرموجدار، به لولههایی کاربردیتر و مناسبتر تبدیل کرده است. سیستم زهکشی اغلب بهصورت زیرزمینی طراحی میشود و هدف اصلی از طراحی این سیستم توازن بین آب و اکسیژن خاک است. باید دقت شود که لوله زهکشی پی وی سی اغلب بهصورت افقی در انبار نگهداری میشود تا میزان آسیب به حداقل برسد. لوله زهکشی پی وی سی در مدلهای پوششدار نیز عرضه شده است و با هدف ایجاد یک حائل بین لوله و خاک استفاده میشود. به طور کلی، لوله کاروگیت از لحاظ تحمل فشار به سه دسته تقسیم میشوند؛ این سه دسته عبارتاند از 16 کیلونیوتن، 64 کیلونیوتن و 31/5 کیلونیوتن که هر کدام برای مصارف خاصی در زیر یا روی سطح زمین مورد استفاده قرار میگیرند.

لوله زهکشی اغلب بهصورت کلاف تولید و مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده می شود. از ۱۸۰۰ تا ۳۰۰۰ جهت کانال فاضلاب های عظیم، ساخت مخزن و گذر آب رودخانه های عظیم استفاده می شود. لولههای زهکشی سریع میتوانند از آسیب به زمینهای تفریحی تا حد زیادی جلوگیری نمایند و در نهایت هزینههای مصرفی و استهلاکی را کاهش دهند. برای این پوشش از تراشههای کوچکتری استفاده میشود و در نهایت هزینه نصب بسیار پایین میآید. لوله کاروگیت پلی اتیلن در اننقال خطوط آب و فاضلاب، انتقال فاضلابهای صنعتی و عفونی، زه کشی، مسیر کابلها و سیمها، ساخت پل و حتی برای حفاظت از شیرآلات در انواع پروژههای جادهای و شهری مورد استفاده قرار میگیرند. این محصول در سال 1960 و در کشور آلمان تولید و وارد بازار شد و امروزه در فضای زیرزمینی بسیار مورد حمایت قرار میگیرد. از عوامل دیگری که از عمر لوله می کاهد نوع اتصال لوله ها به هم می باشند به صورتی که بیشتر اتصالها جوش لب به لب است و اگر دما از حدی بیشتر شود بر روی عمر لوله تاثیر خواهد گذاشت و سیستم در محل جوش دچار مشکل خواهد شد. در این سایز لوله می توان از کوپلر واشر نیز جهت اتصال دو لوله به هم استفاده نمود ولی با توجه به بزرگ بودن قطر لوله فاضلاب و امکان از آب بندی خارج شدن بدلیل بالا بودن دبی فاضلاب در حال انتقال اصولا حتی بعد از استفاده از کوپلر و واشر منطقی است سر لوله های کاروگیتی به هم جوش بخورد.

 

حمل لوله های کاروگیت، به علت بزرگ بودن ابعاد لوله ها، با خطرات و آسیب های مالی و جانی همراه است. است. با نصب این لوله ها در داخل خاک یا در سطح زمین می توان آب اضافی را خارج کرده و آسیب های ثانویه وارد شده به زمین به دلیل خیس ماندن طولانی مدت را کاهش داد. تغییرات شهری پر هزینه و زمان بر است و بنابراین نصب لوله ای که طول عمر بالایی دارد اهمیت دارد، طول عمر لوله کاروگیت به دلیل اینکه در زیر زمین دفن می شود تا حد زیادی به خاک آن منطقه بستگی دارد، اما به طور معمول این لوه های 50 تا 100 سال عمر میکنند، فشار خاک سبب فشرده سازی فضای اطراف لوله و کاهش تنش وارد شده به لوله می شود، خاک اطراف لوله باید کامل نرم و عاری از هرگونه سنگ و ریگ باشد در غر این صورت لوله آسیب می بیند، انعطاف پذیری بالا باعث عملکرد بهتر و طول عمر بیشتر لوله می شود. لوله کاروگیت سایز ۱۲۵: لوله کاروگیت 5 اینچی تولیدی شرکت سازآب یکی از پرطرفدارترین انواع لوله های پلاستیکی پلی اتیلنی در فاضلاب خانگی زیر کانیوهای شهری و غلاف دور کابل برق می باشد.

این مطلب را هم بخوانید :   چطور رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮی در کسب و کارها را بررسی کنیم؟

 

لوله مسلح بزرگترین قطر لوله مسلح را در خاورمیانه دارا میباشد و یکی از پیشرفته ترین خط تولید لوله های پلی اتیلنی مسلح را در ایران راه اندازی کرده ایم و تمامی استاندارد های ملی و بین المللی را تولیدات خود اخذ نموده ایم. لوله ۵۰۰ گران تر به همین خاطر مصرف لوله ۴۰۰ را بیشتر کرده است.(برای اطلاع دقیق از قیمت روز لوله کاروگیت 600 می توانید به محاسبه قیمت و وزن لوله پلی اتیلن و لیست قیمت لوله کاروگیت از منو سایت روتنگران پارسه مراجعه کنید . لوله 900 گران تر به همین خاطر مصرف لوله 800 را بیشتر کرده است.معمولاً در زمینه آبیاری و همچنین انتقال آب میباشد که کاربرد آن در کشاورزی و همچنین زمینه ساختمان سازی بسیار حایز اهمیت است .همچنین برای استفاده در سیستمهای فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی مورد استفاده قرار میگیرد(برای اطلاع دقیق از قیمت روز لوله کاروگیت 600 می توانید به محاسبه قیمت و وزن لوله پلی اتیلن و لیست قیمت لوله کاروگیت از منو سایت روتنگران پارسه مراجعه کنید . از آنجایی که کاروگیتها میتوانند خاک ترانشه را به قسمت اتصال کوپلر وارد کنند، یک صفحهی پلاستیکی تمیز باید در زیر محل اتصال کوپلر قرار گیرد. مثلا در مقایسه با انواع دیگر لوله ها ، لوله های پلاستیکی دارای رد پای کربن کمتری هستند زیرا برای ساخت و حمل و نصب آن به انرژی بسیار کمتری نیاز است و لوله کاروگیت نیز جزو زیر مجموعه لوله های پلاستیکی قرار می گیرد.

 

از طرف دیگر، هزینه ساخت این لولهها به نسبت پایینتر است و به خاطر طول عمر بالایی که دارند، کمتر نیاز به تعمیر و تغییرات خواهد داشت و در سایزها و اندازههای مختلف برای مصارف متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند. لوله کاروگیت نوعی لوله پلی اتیلن دوجداره هستند که جنس آن ها از پلی اتیلن بوده و به دلیل مقاومت زیاد و قابلیت تحمل فشار بیشتر در فاضلاب ها مورد استفاده قرار می گیرن. در این نوع قطعه برای این که لوله ها به راحتی درون مغزی قرار بگیرند، از رزوه برای این کار استفاده شده است. لوله زهکشی برای خروج آبهایی که در طول دوره طولانی در اطراف ساختمانها جمع میشود نیز مورد استفاده قرار بگیرد. برای مثال از arema در پروژه های راه آهن استفاده شده است. قیمت لوله کاروگیت 1200 که قابلیت دارد بصروت اکستروژن و یا الکترو فیوژن به لوله های هم سایز خود متصل شود را میتوانید برای اطلاع دقیق از قیمت روز لوله کاروگیت 1200 به محاسبه قیمت و وزن لوله پلی اتیلن و لیست قیمت لوله کاروگیت از منو سایت روتنگران پارسه مراجعه کنید .

 

این سه راهی ها میتوانند به صورت تبدیلی هم ساخته شوند. همچنین در صورت نیاز به تولید لوله پلی اتیلن 1400 کاروگیت دار ارزان می توان این لوله را با مقاومت 8 کیلو نیوتن هم تولید نمود که در این صورت قیمت در هر متر کاهش یافته و مصرف این نوع لوله ها در ساخت مخازن نگهداری اسید و سپتیک تانک کاروگیت می باشد. پلی اتیلن همانند مابقی ترمو پلاستیک ها دارای رفتار خزشی است که این رفتار سبب تغییر شکل لوله در طی زمان می شود. پلی اتیلن سنگین، پس از آن که شکل لوله را به خود گرفت، سطح همواری دارد. لوله 315 کاروگیت در دو مقاومت 31.5 و 16 تولید می شود و در صورت تولید کمتر از این سفتی حلقوی در اولین ریزش خاک روی آن دچار شکست خواهد شد. تاثیرات مکانیکی همراه با تاثیرات حرارتی در شرایط معمول بطور کلی موجب کوتاه شدن عمر لوله و اتصالات نخواهد شد.