فروردین 10, 1403

راهنمای رپورتاژ

راهنمای رپورتاژ

خرید رپورتاژ edu اگر شما به جستجوگرها, شما احتمالا در حال حاضر می دانیم که ارزش یک رپورتاژ دهنده کمالالملک خوب. پس از همه, رپورتاژ دهنده یک سیگنال رتبه بندی مهم استفاده شده توسط موتورهای جستجو برای تعیین قدرت از وب سایت خود را—و ساختمان رپورتاژ دهنده بیشتر به احتمال زیاد در رتبه بندی بالاتر منجر خواهد شد.

 

بنابراین, این زمان به مقیاس توسعه خود را و ساخت رپورتاژ دهنده بیست و یکم است, درست?!

 

خوب, نه واقعا. رپورتاژ دیگر برابر هستند, به خصوص به دلیل گوگل به طور مداوم ابداع الگوریتم رتبه با عوامل رتبه بندی های متعدد که هر روز اضافه شده.

 

شما می توانید دیگر’ بازی ‘ سیستم (به عنوان گوگل می تواند یک پروفایل رپورتاژ دهنده جعلی از یک مایل دور به —

 

وب سایت پی بی ان

 

دیگه چی, رپورتاژ دهنده غیر اخلاقی به طور بالقوه می تواند به وب سایت شما صدمه بزند—و به احتمال زیاد منجر به مجازات هایی می شود که ماه ها طول می کشد تا برطرف شود.

 

اما چه در مورد رپورتاژ های ‘خوب’, همه با ارزش نیست?

 

دوباره, نه. همانطور که گفته شد گوگل چندین فاکتور رتبه بندی دارد بنابراین مقادیر مختلفی را به انواع مختلف رپورتاژ های خوب اختصاص می دهد. در این پست, من شما را از طریق تکنیک های راه رفتن به حداکثر رساندن ارزش از رپورتاژ دهنده خود را به عنوان گزارش شده توسط کارشناسان صنعت:

#1. ساخت رپورتاژ از صفحات محبوب

 

ساخت رپورتاژ

 

با توجه به گوگل, رای بیشتر (خواندن: رپورتاژ) که اشاره به یک صفحه, رتبه صفحه بیشتر تجمع می یابد—و رای بیشتر, رپورتاژ بیشتر می تواند به صفحات دیگر منتقل. اصولا شما می خواهید یک بک رپورتاژ از یک صفحه دکتر عالی محبوب به ثمر برسانید زیرا قدرتمندترین بک رپورتاژ را در اختیار شما قرار می دهد.

 

نکته حرفه ای: ناصر البیدی از مشارکت محتوا برای ایجاد رپورتاژ از صفحات دکتر بالا استفاده می کند.

#2. پیوندها را در داخل مقاله خود قرار دهید

 

پیوندهای موجود در مقاله

 

گوگل بارها و بارها پیوندهای متنی ارزشمندی دارد. این را حس می کند, به عنوان رپورتاژ صفحه دیگ بخار (فکر کردن: ستون های فرعی, پاورقی, و غیره. در واقع اینگونه نیست (حتی اگر یک انسان این کار را انجام داده باشد).

 

دستورالعمل های کیفیت گوگل ارزیابان را تشویق می کند تا خرید رپورتاژ دانشگاهی بر “محتوای اصلی” یک صفحه یعنی بدن محتوا تمرکز کنند. در یکی دیگر از توجه داشته باشید, رپورتاژ ها در سی اس اس یا جاوا اسکریپت پنهان (فکر می کنم: زبانه ارتقا, گاردین) تمایل به حمل وزن کمتر از رپورتاژ به طور کامل قابل مشاهده.

#3. پیوندها را در محتوای اصلی بالاتر قرار دهید

 

پیوندها در محتوا

 

اجازه بدهید به شما یک سوال بپرسید-اگر شما تا به حال به کلیک بر روی دو رپورتاژ همان, که می خواهید کلیک کنید?

 

یک رپورتاژ برجسته در پاراگراف اول قرار داده شده, یا

پیوندی به سمت انتها گشت و در بین چندین پاراگراف دفن شد

 

البته, سابق, بنابراین ارزش گوگل رپورتاژ بالاتر در محتوای بیش از کسانی که در پایین قرار داده شده. در واقع حق ثبت اختراع معقول پیمایشگر توسط گوگل روشهای متعددی را برای دادن وزن بیشتر به پیوندها بر اساس تجربه کاربر پیشنهاد می کند.

#4. از متن لنگر مربوطه استفاده کنید

 

یکی دیگر از عوامل موجود در حق ثبت اختراع معقول پیمایشگر گوگل تخصیص وزن بیشتر به پیوندهایی با متن لنگر مربوطه است. دوباره, این یک بازی در رفتار کاربر است که شما می خواهید یک کاربر به زمین در یک قسمت بسیار مربوط به رپورتاژ.

 

در واقع. رند فیشکین (بنیانگذار موز) تجربیات زیادی را در انتخاب متن لنگر انجام داده و نتیجه گرفته است که انتخاب متن لنگر بر ارزش بک رپورتاژ تاثیر می گذارد.

 

در یکی دیگر از توجه داشته باشید, گوگل به شدت توصیه فرمان به دور از اسپم صفحات خود را با فراوانی از متن لنگر بازی دقیق و یا با استفاده از مجریان بی ربط به صفحات.

#5. دریافت رپورتاژ از دامنه های منحصر به فرد

 

پیوندها از دامنه ها

 

الگوریتم گوگل برای اندازه گیری محبوبیت طراحی شده است. بنابراین, بدیهی است که یک سایت است که رپورتاژ دهنده از دامنه های مختلف بیش از یک است که رپورتاژ های متعدد از یک دامنه رتبه.

 

در واقع این مفهوم تقریبا در هر مطالعه همبستگی عامل رتبه بندی جستجوگرها به شدت پیشنهاد می شود. تعداد دامنه های ریشه پیوند منحصر به فرد تقریبا است. با این حال, رپورتاژ از وب سایت های دکتر بالا همان همیشه بهتر از رپورتاژ از یک سایت دکتر کم تصادفی.

#6. ربط را هنگام ایجاد پیوندها در اولویت قرار دهید

 

رپورتاژ های مرتبط

 

فرض کنید شما یک وبلاگ پزشکی دارید. همه چیز برابر بودن, می خواهید به جای دریافت یک رپورتاژ دهنده از:

 

انجمن ملی بهداشت یا

انجمن فناوری خودرو

 

البته شما اولی را انتخاب می کنید زیرا بیشتر مربوط به وبلاگ شما است—و گوگل نیز همین کار را می کند. بنابراین, همیشه ساخت رپورتاژ از سایت های که مربوط به وب سایت خود را.

#7. دریافت رپورتاژ از صفحات تازه

 

گوگل به روز رسانی طراوت را در ژانویه 2019 منتشر کرد. اساسا گوگل سایتهایی را ارزیابی می کند که مرتبا مطالب خود را نسبت به سایتهایی که این کار را نمی کنند به روز می کنند—و همین امر در مورد بک رپورتاژ ها نیز صدق می کند.

 

صفحات دارای پیوندهایی از صفحات تازه وزن بیشتری نسبت به صفحات دارای پیوندهایی از صفحات قدیمی دارند یا صفحاتی که در مدت زمان طولانی به روز نشده اند. من توصیه می کنم برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع مقاله جاستین بریگز را در مورد فرشرانک بررسی کنید.

 

در یکی دیگر از توجه داشته باشید, پیشنهاد برای به روز رسانی پست مهمان قدیمی برای دوباره پر کردن رپورتاژ دهنده از این پست. همان که برای صفحات موجود خود را.

#8. فرکانس پیوند خوب را حفظ کنید

 

فرکانس رپورتاژ خوب

 

گوگل ارزش صفحاتی که به طور مداوم رپورتاژ دریافت به عنوان این می تواند یک سیگنال از ارتباط نشان می دهد.

این مطلب را هم بخوانید :   دریافت وام مسکن شخصی در کانادا

 

در یکی دیگر از توجه داشته باشید, کاهش فرکانس رپورتاژ یک سیگنال است که یک صفحه کهنه تبدیل شده است, و به احتمال زیاد رفتن به در سرپ بی ارزش می شود. من توصیه می کنم خواندن بازیابی اطلاعات گوگل بر اساس ثبت اختراع داده های تاریخی.

 

بنابراین اطمینان حاصل کنید که بعد از هر چند ماه پیوندهایی به صفحات قدیمی ایجاد کنید.

#9. پیوندهای اول از یک صفحه در اولویت قرار می گیرند

 

اگر یک صفحه دارای چندین رپورتاژ به همان نشانی اینترنتی باشد تنها رپورتاژ اول اولویت دارد. بله, رتبه صفحه معمولا از طریق هر دو رپورتاژ دهنده جریان اما تنها متن لنگر اول برای رتبه بندی وب سایت شما استفاده خواهد کرد.

 

اگر ما درخواست روش (4), سپس شما نیاز به توجه به انتخاب متن لنگر به رپورتاژ اول به عنوان گوگل این را به تصویب قدرت استفاده.

  1. ساخت رپورتاژ از سایت ها در فضای معتبر

 

گوگل تراست سایت های که رپورتاژ به محتوای معتبر بیش از کسانی که نمی کنند. بله, رپورتاژ دادن به سایت های معتبر است به صراحت یک عامل رتبه بندی نیست, اما گوگل ساخته شده است اظهار داشت که این می تواند عملکرد جستجوی خود را تحت تاثیر:

 

“در راه همان گوگل تراست سایت کمتر زمانی که به اسپم رپورتاژ, بخش هایی از سیستم ما تشویق رپورتاژ به سایت های خوب.– – مت کاتس

 

بیشتر چه شده اند وجود دارد چند جستجوگرها تجربه که نشان می دهد که رپورتاژ به سایت های مربوطه و معتبر می تواند منجر به اثر مثبت خالص در جستجوگرها.

  1. از سایتهای مرتبط با سایتهای هرزنامه پیوندهایی ایجاد نکنید

 

اگر ما در گذشته اول از نقل قول بالا تمرکز, ما خواهید فهمید که گوگل تراست سایت کمتر زمانی که رپورتاژ به دیگر سایت های اسپم.

 

شواهد زیادی وجود دارد که گوگل رپورتاژ های اسپم را کاهش می دهد —

 

رپورتاژ های با کیفیت پایین

 

در واقع گوگل بارها و بارها سایتهایی را خرید رپورتاژ PBN جریمه کرده است که در راهبردهای ایجاد رپورتاژ غیراخلاقی مانند میزبانی رپورتاژهای پولی یا عضویت در یک شبکه بلاگ خصوصی مشارکت دارند. به عنوان یک قاعده کلی رپورتاژ دهنده از وب سایت هایی که ‘فروش’ رپورتاژ و یا پیشنهاد رپورتاژ به هر کسی و هر کس ساخت.

#12. نوفالو از سایت های دا بالا تمایل به برخی از ارزش

 

در بیشتر موارد, وب سایت های بسیار بالا دا رپورتاژ دهنده پیشنهاد نمی. بجای, اونها بک رپورتاژ های نوفالو را پیشنهاد می کنند, که در نظریه, رپورتاژ هایی هستند که گوگل دنبال نمی کند.

 

این یک باور رایج است که پیوندهای نوفالو اصلا حساب نمیشوند اما تجربیات همبستگی متعددی در جستجوگرها وجود دارد که همه نشان میدهند پیوندهای نوفالو را دنبال میکنند.

 

چه چیزی بیشتر دنبال کردن پیوندها از وب سایت های با ترافیک بالا مانند ویکی پدیا تاثیر مثبتی بر جستجوگرها خواهد داشت زیرا به احتمال زیاد ترافیک را به سایت شما ارسال می کنند (که خود دلیل کافی خوبی برای این پیوندها است).

 

من توصیه می کنم خواندن راهنمای موز در به حداکثر رساندن ارزش از نوفالو رپورتاژ برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع.

پاداش 1: پیوندهایی به منبع خود ایجاد کنید

 

بنابراین, شما یک رپورتاژ دهنده با کیفیت بالا از یک صفحه و یا یک پست مهمان کردم, یک کار انجام شده است, درست?

 

اشتباه! روی تبلیغ این پست و ایجاد پیوندها از طریق شبکه خود کار کنید. همانطور که در (1) رپورتاژ از صفحات محبوب ذکر ارزش بیشتری نسبت به رپورتاژ. بنابراین کار خود را در حال حاضر به بازار پست مهمان خود را و در کل افزایش اقتدار این صفحه است.

 

این به نوبه خود به افزایش ارزش بک رپورتاژ شما کمک می کند و در نهایت رتبه بندی شما را بدون ایجاد پیوندهای جدید افزایش می دهد.

پاداش 2: ساخت رپورتاژ های داخلی

 

حفظ یک معماری خوب سایت به اندازه ساخت بک رپورتاژ های خارجی مهم است زیرا پیوندهای داخلی راهی عالی برای انتقال رپورتاژ بین صفحات سایت است.

 

به عنوان مثال شما می توانید رتبه بندی صفحات را با دور زدن رپورتاژ ها از صفحات دکتر بالا در سایت خود بهبود بخشید. اکنون, معماری سایت فراتر از محدوده این مقاله است, اما من توصیه خواندن راهنمای زیپی برای اطلاعات بیشتر.

پاداش 3: شما لزوما نیازی به بک رپورتاژ ندارید

 

گوگل همیشه برای اتصال دو سایت به رپورتاژ نیاز ندارد. گوگل می تواند اطلاعات مربوط به اشخاص بدون حضور رپورتاژ دهنده اتصال, به همان شیوه به عنوان با استناد کسب و کار محلی و یا نام تجاری اشاره می کند (فکر کردن: فیلم, مشهور, و غیره.).

 

در این سناریو, بدون رپورتاژ اشاره هنوز هم اقتدار با یک وب سایت مرتبط—حتی اگر هیچ رپورتاژ در حال حاضر وجود دارد. من توصیه می کنم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع مطالعات بیل اسلاوسکی را در مورد نمرات موجودیت مرتبط بخوانید.

هوشمند نگه دارید, تمیز و واقعی

 

بله, ساختمان رپورتاژ یک استراتژی جستجوگرها قدرتمند است که جستجوگرها از سایت خود را افزایش است, اما نه همه رپورتاژ ایجاد می کند همان. در پایان روز, یک سایت است که ایجاد رپورتاژ واقعی با کیفیت بالا بالاتر از سایت های که ساخت رپورتاژ از طریق سایه کلاه سیاه جستجوگرها ارزش خواهد شد. به عنوان مثال من هرگز رپورتاژ نمی خرم یا در پی بی اس شرکت نمی کنم. بجای, من ساخت رپورتاژ به وبلاگ من از طریق پست مهمان و یا با ایجاد روابط واقعی با مردم.

 

به یاد داشته باشید, هیچ کلید های میانبر وجود دارد, و همان مورد با رپورتاژ سازی است, پس واقعی نگه دارید, و رپورتاژ های خود را عاقلانه را انتخاب کنید.

 

موفق باشید!

منبع : https://www.gilseo.ir/