اردیبهشت 8, 1403

راهنمای کامل مسائل حقوقی طلاق ، حضانت و مهریه

پایان نامه رشته حقوق

موسسه حقوقی تهران طلاق ، از جمله برترین و با سابقه ترین موسسه های حقوقی ، در زمینه مسائل طلاق و مهریه می باشد که پرونده های موفق بسیاری را نیز ، داشته است .
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با بیش تر از دوازده سال سابقه مفید و درخشان ، و همچنین با بیش تر از پنج هزار پرونده موفق ، آماده ارائه خدمات به عموم مردم ، در زمینه حقوق خانواده ( طلاق و انواع آن ، مهریه زوجه و نحوه مطالبه آن ، اجرت المثل ایام زوجیت ، نفقه فرزندان و اقارب و نفقه زوجه ، شرایط حضانت از فرزند و شرایط سلب حضانت فرزند از والدین ، و … ) می باشد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای پر مخاطب و معتبر است ، که در زمینه مسائل حقوق خانواده ، دارای سابقه ای درخشان و موفق می باشد . این موسسه حقوقی دارای برترین و متخصص ترین وکلا و مشاورین حقوقی است ، که پرونده های متعدد و موفقی در زمینه حقوق خانواده ، داشته اند .
برای به اجرا گذاشتن مهریه کجا باید رفت  ؟ باید افزود که : برای اجرا گذاشتن مهریه ، زوجه می تواند هم به اجرای ثبت و هم به دادگاه ، مراجعه کند . روش اول ، که مراجعه به اجرای ثبت است ؛ این گونه می باشد که : برای آن که زوجه از طریق اجرای ثبت ، مهریه اش را مطالبه کند ؛
آیا بعد از فوت شوهر، خانم می تواند اقدام قانونی برای مطالبه ی مهریه نماید؟جهت پاسخ به این سوال و سوالات مشابه و مشاوره رایگان با موسسه تهران وکیل تماس بگیرید.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای معتبر و موفق است که در زمینه طلاق و انواع آن و همچنین در زمینه دیگر‌ مسائل موجود در حقوق خانواده ، بیش تر از دوازده سال است که فعالیت می کند ، و در این مدت پرونده های موفق بسیار زیادی داشته است .
دادخواست طلاق اصول خاص خود را دارد و در انجام آن حتماً باید به یک سری موارد دقت داشته باشید.موسسه تهران طلاق ارائه مشاوره رایگان می باشد.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، از جمله برترین و با سابقه ترین موسسه های حقوقی ، در زمینه مسائل طلاق و مهریه می باشد که پرونده های موفق بسیاری را نیز ، داشته است .
انتقال ماشین برای فرار از مهریه.مردان برای فرار از دین و پرداخت کردن مهریه ، شیوه های مختلفی را به کار می برند که از جمله مطرح ترین و معمول ترین این شیوه ها ، معاملات صوری می باشد.
جهت استرداد جهیزیه ، دادخواستی با عنوان استرداد جهیزیه و تامین خواسته توسط زوجه ثبت می گردد.تهران طلاق جهت مشاوره رایگان در زمینه استرداد جهیزیه اماده ارائه خدمات می باشد.
وکلای زبده موسسه حقوقی تهران طلاق ، جزء کاربلد ترین و متخصص ترین وکلای تهران می باشند ، که سال های بسیار زیادی در زمینه تمام مسائل موجود در حوزه حقوق خانواده ( مسائلی همچون : اجرت المثل ایام زوجیت ، طلاق ، نفقه ، حضانت ، و … ) ، فعالیت کردند و می کنند .
برای گرفتن مهریه از کجا شروع کنیم ؟برای دریافت پاسخ این سوال و سوالات مشابه با موسسه تهران طلاق در تماس باشید .
موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، از معروف ترین موسسه های حقوقی تهران ، می باشد که دارای سابقه ای درخشان در زمینه حل مسائل حقوق خانواده ( مسائلی مثل : طلاق ، حضانت ، مهریه ، و … ) ، است . این موسسه حقوقی با دارا بودن برترین وکلا ، آماده ارائه خدمت به عموم مردم می باشد .
وکیل طلاق به شما کمک می‌کند که در هر دو شرایط بائن و رجعی بتوانید در مدت‌زمان کوتاهی نتیجه بگیرید.تهران طلاق یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز مشاوره تلفنی و وکیل طلاق آنلاین در ایران است.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای با سابقه ای درخشان است که آماده ارائه انواع خدمات در زمینه حقوق خانواده ( همچون : مهریه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، طلاق و جدایی زوجین ، نفقه ،  و … ) می باشد . این موسسه حقوقی معتبر ، دارای بیش تر از پنج هزار پرونده موفق در زمینه حقوق خانواده ، است .
آیا به زن صیغه مهریه تعلق میگیرد ؟باید پاسخ داد که : به زن صیغه نیز مهریه تعلق خواهد گرفت  همچون زوجه عقد نکاح دائم  ، و حتی موت زن در طول مدت نکاح موقت نیز ، به هیچ عنوان باعث از بین رفتن مهریه او ، نخواهد شد .
موسسه حقوقی معروف و معتبر تهران طلاق ، دارای برترین و متخصص ترین وکلای حقوقی می‌ باشد ، که در تمام مسائل حوزه حقوق خانواده ، آماده ارائه خدمت به عموم مردم هستند .
مهریه در چه شرایطی تعلق نمیگیره ؟ سوالات فراوانی مطرح می شود ، از جمله این سوالات این امر است که آیا به زنی که به همسرش خیانت کرده است ، مهریه تعلق می گیرد یا خیر ؟
آیا‌ ماشینی که با برگ سبز فروخته شود برای طلب مهریه توقیف کرد ؟ از آن جایی که برگ سبز خودرو در واقع همان سند رسمی می باشد ، بنابراین اگر برگ سبز خودرو به نام زوج باشد ، زوجه می تواند خودرو مذکور را توقیف کند چون مالک آن زوج است  .
وکلای طلاق توافقی اندیشه ، که علاوه بر دانش در این زمینه ، دارای تجربه نیز می باشند مدت زمان کوتاه تری را ، برای طلاق توافقی و رسیدن به نتیجه مطلوب ، سپری کنند .
موسسه حقوقی پر مخاطب تهران طلاق ، از جمله معروف ترین و معتبر ترین موسسه های حقوقی تهران ، می باشد که در زمینه مسائل حقوق خانواده ( مسائلی همچون : نفقه ، طلاق ، مهریه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، و … ) خدمات ارائه می دهد .
شرایط طلاق غیابی :تفاوت عمده و اصلی طلاق غیابی در مقایسه با دیگر طلاق ها ( همچون : طلاق از جانب زوج ، طلاق توافقی ، طلاق از جانب زوجه ) ، این امر می باشد که در سایر طلاق ها هر دو زوج و زوجه در دادگاه خانواده ، حضور پیدا می کنند اما این قضیه در طلاق غیابی این گونه نمی باشد ، و یکی از زوجین ( یا وکیل قانونی او ) نه در طول مراحل دادرسی حضور دارد ، نه لایحه ای ارسال کرده است و نه حتی ابلاغیه را شخصا دریافت نموده است .
وکلای موسسه حقوقی معروف و معتبر تهران طلاق ، از جمله با تجربه ترین و متخصص ترین وکلای تهران ، می باشند که در خصوص تمام مسائل موجود در حقوق خانواده ، خدمات نوینی به تمام افراد ارائه می دهند .
در مورد طلاق و حضانت فرزند ، ذکر‌ کرد این امر است که : هیچ تفاوتی نمی کند که فرزند حاصل از ازدواج زن و مرد ، پسر یا دختر باشد .
از برترین و با تجربه ترین و متخصص ترین وکلای تهرانگروه وکلای تهران طلاق می باشند ، که در زمینه تمام مسائل موجود در حوزه حقوق خانواده ، فعالیت کردند و دارای پرونده های موفق بسیاری می باشند.جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای با سابقه است که دارای برترین و  با تجربه ترین مشاورین حقوقی و وکلا می باشد . این موسسه حقوقی معروف ، بیش تر از ۱۲ سال است که در زمینه طلاق ،مهریه و دیگر مسائل حقوق خانواده ، فعالیت می کند و پرونده های موفق بسیار زیادی نیز ، داشته است .
حضانت دختر بالای ۹ سال با چه کسی می باشد ؟ در خصوص حضانت دختر بالای ۹ سال ، باید افزود که : پس از آن که دختر به سن ۹ سال تمام قمری رسید ، در این صورت خود او باید تعیین کرد که از این پس می خواهد با کدام یک از والدینش زندگی کند .
موسسه  تهران طلاق با بیش از هزاران پرونده موفق در زمینه طلاق ،حضانت ،مهریه و…آماده ارائه مشاوره بصورت حضوری و آنلاین می باشد .
وکلای موسسه حقوقی تهران طلاق ، کادری متخصص و با تجربه می باشند که در زمینه قوانین طلاق برای مرد ، و دیگر مسائل حقوق خانواده ( مثل : مطالبه نمودن اجرت المثل ایام زوجیت ، مهریه ، طلاق توافقی ، حضانت ، و … ) آماده ارائه خدمات تخصصی به عموم افراد هستند .
این مطلب را هم بخوانید :   معرفی بهترین قالب شرکتی در سال ۱۴۰۱

 

بزرگترین گروه تخصصی وکلای خانواده