اردیبهشت 8, 1403

کاربرد پین توپر

پین توپر به عنوان قطعات بسیار کاربردی به شمار می رود که در صنایع مختلفی از جمله صنایع ماشین سازی بسیار کاربرد دارد . این پین دو سطح قطعه را به صورت قرینه حفظ می کند و مرکز آن را تعیین می نماید، در نهایت ماتریس قطعه به خوبی مشخص می گردد و ادامه کار را می توان بر روی آن اعمال نمود. با توجه به این موضوع که استفاده از این پین ها در صنایع کاربرد دارد، افراد تمایل دارند اطلاعات خود را در این خصوص افزایش دهند. امروزه مراکز زیادی اقدام به فروش انواع این محصولات می نمایند که در این میان ابزار پولیش و پیچ T نیز قرار دارد.

هدف اصلی استفاده از پین توپر چیست؟

این پین در جهت تراز نمودن یا اتصال موقت ابزار کاربرد دارد و کمک می کند تا تولید کنندگان بر کار خود تمرکز بیشتری داشته باشند. ضمن آنکه، این پین ها در جهت مونتاژ کردن دو قطعه بسیار کاربردی خواهند بود. استفاده از این پین ها منجر به آن شده تا افراد بتوانند قطعات را بدون لرزش و تکان خوردن در کنار یکدیگر حفظ نمایند.

خرید ابزار پولیش

ابزار های مختلفی در جهت پولیش و پرداختکاری قطعات برای زیبایی بخشیدن و حفظ سلامت آن ها کاربرد دارد که ابزار پولیش از این دسته می باشد که بسیاری کاربردی هستند و کمک زیادی به افراد می کنند. بنابراین لازم است تا جهت راحتی در فعالیت خود و استفاده بهتر از ابزار شناخت کاملی از آن کسب نمایید. اولین موردی که با شنیدن کلمه پولیش به ذهن‌ خطور می‌ کند، پولیش‌کاری ماشین خواهد بود. پولیشر دستگاهی صنعتی می باشد که از آن در جهت جلا بخشیدن به سطوح مختلف از جمله انواع کف پوش، سنگ، سرامیک، بتن و ترمیم سطح بدنه خودرو بهره برداری می گردد.

این دستگاه با برخورداری از مخزن آب تمیز جهت شستشو و جلادهی بسیار ایده آل خواهد بود. البته لازم به ذکر است که این دستگاه تنها برای قسمت‌های محدود کاربرد دارند. در رابطه با دستگاه پولیش زن برندهای مختلفی وجود دارد که از جمله می توان به دستگاه پولیش متابو، دستگاه پولیش ای جی پی، ماشین پوست هیوندای، دستگاه پولیش رونیکس، دستگاه پولیش ماکیتا، پولیش آروا، دستگاه پولیش محک، دستگاه پولیش کرون، دستگاه پولیش توسن و دستگاه پولیش ان ای سی اشاره داشت شما می توانید مناسب ترین نوع آن را از این مجموعه خریداری نمایید.

 

انواع ماشین پولیش

دستگاه های پولیش انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

پولیش غلتکی

پولیش صفحه ای

پولیش سنگ و بتن

پولیش دو دسته (فرمونی)

پولیش دریلی( تفنگی)

مزایای استفاده از (T) پیچ تی

پیچ تی T که نامگذاری این پیچ براساس گل آن است. که به شکل T در زبان انگلیسی می باشد. شکل ظاهری گل پیچ به شکل چهار گوش بوده که به عنوان قدیمی ترین نوع پیچ ها شناخته می شود. از مزیت های مهم این پیچ راحتی در باز و بسته کردن است . شرایط آب و هوایی در جنس پیچ تی تاثیر گذار است. بیشترین جنس کاربردی در این پیچ ها فولاد و استنلس استیل می باشد .

این مطلب را هم بخوانید :   راهنمای کامل خرید مبلمان + 51 نکته

از کاربرد های پیچ T

  1. صنایع ساخت خطوط راه آهن بیشترین کاربرد این نوع پیچ است .
  2. در صنایع راه اندازی سقف های کاذب و … از پیچ های T بهره برداری می شود .
  3. از پیچ و مهره تی جهت اتصال قطعات در صنعت آب و فاضلاب کشور استفاده می شود.
  4. پر کاربرد ترین پیچ های تی با عنوانپیچ داربستی معرفی می گردد و برای داربست فلزی کاربرد دارد .

مشخصات پیچ های T

پیچ تی T با عنوان پیچ داربستی نیز شناخته می شود که جهت بست های داربست فلزی بیشتر کاربرد دارد . باز وبسته کردن این پیچ ها به دلیل تی شکل بودن آن ها با دست کار راحتی خواهد بود و کسی که روی داربست ایستاده ، به استفاده از آچار نیازی نخواهد داشت. ضمن آنکه گل پیچ بعد از بسته شدن داخل قالب قرار می گیرد و بعد از اندکی شل شدن با یک ضربه آچار از جا در می آید.

در تمام دنیا حرفه قالبسازی به عنوان صنعتی مادر شناخته شده است که باعث رشد و توسعه سایر صنایع گردیده. اکثر صنایع تولید کالاهای مصرفی همچون خودرو سازی، غذایی، دارویی، لوازم خانگی و … به صورت مستقیم به قالبسازی وابسته اند. حتی بسیاری از سایر صنایع مادر نیز همچون نفت، گاز و پتروشیمی، به صورت غیر مستقیم از پیشرفت این صنعت بهره مند می شوند. اهمیت قالبسازی به اندازه ای بالا می باشد که رشد و بالندگی تولید بومی را بدون توسعه آن نمی توان تصور کرد.

گروه فرم و برش این افتخار را دارد که دارای بیش از چند دهه تجربه در زمینه تامین قطعات استاندارد قالب و ابزار تراش، دانش مهندسی مکانیک در طراحی جامدات، و ارتباطات گسترده بین المللی را دارد و توانسته با همکاری دیگر فعالان این صنعت در راستای رشد و توسعه آن تلاش نماید. محصولات ارایه شده در این مجوعه شامل طیف متنوعی از قطعات استاندارد قالب شامل: انواع کفشک قالب، بلوک قالب تزریق پلاستیک، انواع میل و بوش راهنما، انواع پران های معمولی و گرمکار (نیتراته)، سنبه های برش، فنر قالب، بوش اسپرو، ملزومات و مواد مصرفی پولیش و پرداخت، ابزار های براده بردای و تراش فلزات، و سایر قطعات و ابزار های مورد نیاز صنعتگران عزیز به ویژه جامعه خدوم قالبسازان کشور می باشد. شایان ذکر است می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع محصولات نامبرده به وب سایت formoboresh.com مراجعه نمایید.