اردیبهشت 8, 1403

طراحی اپلیکیشن‌ شرکتی

 

در حال حاضر در ایران و دیگر نقاط دنیا استفاده از تلفن های هوشمند به یکی از مهم ترین مسائل تبدیل شده است و اهمیت و وابستگی به تلفن های هوشمند امری غیر قابل انکار است . این موضوع مزایای بسیار زیادی داشته و در آسان سازی ارتباط بین اشخاص خیلی مفید و کارآمد بوده است.

استفاده از تلفن های هوشمند و اپلیکیشن های مختلف در آنها به قدری گسترش پیدا کرده که هر اگر شخصی در برقراری ارتباط از این اپلیکیشن ها استفاده نکند از خیلی از وقایع بی خبر میماند.

اپلیکیشن ها امروز به نحوی تغییر و توسعه پیدا میکنند که بتوانند بستر مناسبی در برقراری ارتباط فراهم کنند و داشتن یک اپلیکیشن شرکتی میتوانند در آسان کردن کار شما بسیار حیاتی و مهم باشد.

 

به عنوان مثال یه شرکت هواپیمایی میتواند برای بهبود ارائه ی خدمات به مشتریان ومسافران خود میتواند با ساخت اپلیکیشن شرکتی این امر را بسیار ساده کند تا مسافران و مشتریان این شرکت همیشه به سریع ترین شکل ممکن بلیت برای خود تهیه کنند، تاریخ و ساعت حرکت از مبدا یا رسیدن به مقصد را چک کنند، با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات ارتباط داشته باشند و کار های مختلف دیگری را با طراحی اپلیکیشن موبایل شخصی خود تسهیل کند.

با طراحی اپلیکیشن شرکتی، یک شعبه همیشگی و بدون تعطیلی در دستان مخاطبانتان خواهید داشت. با طراحی اپ مناسب با نیازهای کسب‌وکارتان، امکان ارتباط با مشتریانتان ساده‌تر شده و با استفاده از ابزارهایی که اپلیکیشن در اختیارتان می‌گذارد، می‌توانید پیشنهادات و پروموشن‌های خود را ساده‌تر به گوش آن‌ها برسانید.

از سمت دیگر، یک اپلیکیشن می‌تواند در دوران بحران اینترنت شما را نجات دهد. با محدودیت‌های گاه و بی‌گاه اینترنت، ممکن است که سایت شما کند شود و یا موتورهای جست‌وجو که دست راست مردم برای رفع نیازهایشان هستند، در ایران از دسترس خارج شوند. اگر اپلیکیشن شما در گوشی مخاطبانتان نصب شده باشد، دیگر هیچ‌کدام از این بادها شما را نخواهد لرزاند. شما دیگر تبدیل به پای ثابت گوشی‌های همراه مشتریانتان شده‌اید و انتخاب اول آن‌ها برای گرفتن کالا یا خدمات هستید.

عرضه خدمات و محصولات

اپلیکیشن شرکتی میتواند بستری مناسب و دلخواه برای برقراری ارتباط بین شما و مشتریانتان باشد؛ که این خود باعث میشود تا همیشه در دسترس مشتری هایتان برای ارائه ی خدمات باشید و همینطور در جهت افزایش فروش با ارائه ی خدمات و یا محصولات خود می توانید  به راحتی با مخاطب های هدفتان ارتباط برقرار کنید.

برای مدیریت شرکت

طراحی اپلیکیشن‌ شرکتی میتواند در این زمینه صورت بگیرد که شما برای هماهنگ سازی مجموعه ای از کارکنان، شعبه ها یا… از یک اپلیکیشن خاص در این زمینه استفاده  کنید که این موجب میشود هماهنگی ها به شیوه ای بهتر، سریع تر و ساده تر صورت بگیرد. طبق آمار نرم افزار های مدیریت سازمانی می تواند تا 70 درصد بهره وری سازمان ها را افزایش دهد.

اپلیکیشن ها دسترسی بسیار سریع تر و آسان تری نسبت به استفاده از مرورگر برای کاربران به وب سایت شما ایجاد می کند. زمانی که شخصی می خواهد آدرس وب سایت شما را در مرورگر گوشی تلفن همراه باز کند ، ابتدا باید آدرس را پیدا کند ، سپس آدرس را وارد کرده و بعد از آن سایت را باز نماید. اما باز کردن اپلیکیشن و مشاهده اطلاعات به روز ، کمتر از یک ثانیه طول می کشد و دسترسی بسیار سریع تر و آسان تری را برای مشتریان ایجاد می کند. این باعث می شود که افراد پیگیری بیشتری در بازدید از وب سایت شما داشته باشند.

  • خرید آسان

اگر اپلیکیشن شما به گونه ای طراحی شده باشد که به درگاه پرداختی مستقیم بانکی متصل شود ، مشتریان به خرید علاقه مند تر می شوند. زیرا خرید از اپلیکیشینی که اطلاعات کامل را در خود جا داده ، سبد خرید دارد و به درگاه پرداختی نیز متصل می گردد ، آسان تر و در دسترس تر از خرید با وب سایت می باشد.

  • یک یادآوری ثابت برای کسب و کار شما

امروزه افراد به صورت دائمی در حال استفاده از گوشی تلفن همراهشان هستند. زمانی که کاربران اپلیکیشن وب سایت شما را نصب می کنند ، برند شما همواره در برابر دید آن ها خواهد بود. این امر باعث افزایش میزان وفاداری مشتریان می شود و برندتان را تقویت می کند. اپلیکیش در یادآوری و تقویت برند تاثیر خیلی بیشتری نسبت به ثبت آدرس وب سایت توسط مشتریان در نشانگر مرورگرهایشان دارد.

  • کاهش هزینه ها 

اپلیکیشن ها با ایجاد دسترسی سریع و آسان به جدیدترین اخبار و اطلاعات وب سایت ، باعث کاهش نیاز به اطلاع رسانی می شوند. در نتیجه هزینه های پیامک ، ایمیل ، خبرنامه ، پاسخگویی های تلفنی و … کم خواهد شد. همچنین اغلب اپلیکیشن ها امکان ارسال نوتیفیکیشن دارند و می توانید تخفیف های ویژه ، محصولات جدید و امکانات خاص را برای مشتریان نمایش داده و آن ها را برای بازدید یا خرید از وب سایتتان ترغیب نمایید.