اردیبهشت 8, 1403

دریافت وام مسکن شخصی در کانادا

آیا دنبال خرید خانه در کانادا هستید ؟ آیا برای اولین بار به دریافت وام شخصی فکر می کنید؟ انتخاب و درخواست وام شخصی می تواند یک فرآیند پیچیده باشد – کاغذبازی گسترده و جلسات با وام دهنده شما، هر کسی را از تلاش برای گرفتن وام منصرف می کند. با این حال، نباید اینقدر ترسناک باشد.

شرایط اضطراری مالی ممکن است در هر زمانی رخ دهد، و اگر پول کافی در حساب بانکی خود ندارید، ممکن است نیاز به دریافت وام شخصی داشته باشید! چه برای هزینه‌های غیرمنتظره، تعمیرات، خرید مبلمان یا تعمیرات خودرو، قبل از انتخاب وام مسکن در کانادا باید بدانید.

یک وام شخصی چیست؟

با وام های شخصی, شما می توانید یک مقدار خاص از پول قرض و توافق به بازپرداخت کل مقدار, به علاوه بهره و هر گونه هزینه های اضافی در طول زمان. این کار با پرداخت منظم انجام می شود که به عنوان اقساط شناخته می شود.

درخواست برای وام شخصی ممکن است یک گزینه خوب اگر شما می خواهید برای خرید بزرگ, انجام برخی از بهبود خانه, و یا تحکیم بدهی به دلیل وام های شخصی ترین بین 1 100 و 5 50,000, با شرایط اعم از 6 به 60 ماه.

دو نوع وام شخصی: امن در مقابل ناامن

به طور کلی, انواع بسیاری از وام در کانادا وجود دارد. وام های رهنی, وام های کوتاه مدت, وام های نقدی, به نام چند. در وام های شخصی, دو وجود دارد: امن و نا امن.

وام های شخصی امن

برای واجد شرایط برای وام شخصی امن در کانادا, وام گیرنده باید قرار داده تا نوعی از وثیقه. این یک وام شخصی کم بهره است و برای وام دهنده ریسک کمتری دارد. این یک نوع وام عالی برای وام گیرندگان بالقوه با نمرات اعتباری ضعیف یا سابقه مشکلات پولی است.

شما می توانید انواع دارایی به عنوان وثیقه استفاده, شایع ترین که اتومبیل, دیگر وسایل نقلیه تفریحی, و املاک و مستغلات. زیرا دارایی شما به عنوان وثیقه عمل می کند, وام دهنده شما حق مصادره دارد اگر وام خود را پیش فرض کنید.

وام های شخصی نا امن

وام گیرنده ای که برای وام شخصی ناامن درخواست می کند مجبور نیست هیچ وثیقه ای را فقط پول قرار دهد. وام های بدون وثیقه در کانادا نرخ بهره بالاتری دارند زیرا وام دهنده ریسک می کند. همچنین, شما مورد نیاز خواهد بود به یک نمره اعتباری بالاتر.

نرخ بهره وام شخصی در کانادا

نرخ بهره برای وام اشاره به مقدار اضافی پول اضافه شده به اقساط منظم خود را – این است که چگونه سود وام دهنده خود را از استفاده از خدمات خود را. وام دهندگان دو نوع نرخ بهره وام شخصی را پیشنهاد می دهند:

نرخ ثابت-نرخ بهره وام زودتر از موعد محاسبه می شود. این نرخ تغییر نخواهد کرد تا زمانی که شما تمام پرداخت های خود را در زمان و به طور کامل.

متغیر نرخ – این نرخ بهره در پاسخ به حق بیمه نرخ بازار تغییر خواهد کرد, گاهی اوقات به عنوان “نرخ نخست شناخته شده.”این می تواند کمتر مطلوب باشد زیرا اگر نرخ نخست در طول دوره پرداخت شما افزایش یابد نرخ فعلی شما نیز صعود خواهد کرد.

این مطلب را هم بخوانید :   دستگاه حکاکی

درصدی که شارژ می کنند بسته به مقدار کل وام, نمره اعتباری شما, و مبلغی که در وهله اول وام می گیرید متفاوت است. نرخ بهره وام شخصی از 15 تا 45 درصد است.

 

از سوی دیگر وام دهندگان شخصی توسط قانون از شما نرخ درصد سالانه بیش از 60 درصد شارژ ممنوع است. این مورد علاقه شما و همچنین هرگونه هزینه مرتبط با وام را پوشش می دهد.

چگونه به درخواست برای وام شخصی

 

هنگامی که تقاضا برای وام شخصی, شما ملزم به ارسال اسناد برای تایید. معمولا شما نیاز به اثبات هویت و بیانیه ای از درامد دارید. وام دهندگان باید مجموعه خود را از الزامات, اما این ایده خوبی است به شماره امنیت اجتماعی خود را, یک حساب بانکی است که از سپرده به صورت خودکار, و نشانی خانه خود را, شماره تلفن, و نشانی ایمیل اماده جلوتر از زمان.

نتیجه گیری

به طور خلاصه, وام شخصی می تواند با هر گونه نیاز مالی فوری کمک, چه برای یک اورژانس یا نه. با کمی کاغذ بازی می توانید در عرض چند ثانیه یا چند ساعت به وجوه دسترسی پیدا کنید. شما همچنین می توانید وام را در اقساط ماهانه به مدت ماه ها یا سال ها بازگردانید.

بسیاری از وام های موجود در کانادا وجود دارد, اما چگونه می توانم یکی از بهترین شما را انتخاب کنید? بیایید نگاهی به بهترین وام های شخصی در کانادا داشته باشیم.

نرخ بهره

اولین گامی که باید انجام دهید این است که هنگام دریافت وام در کانادا نرخ بهره را در نظر بگیرید. همه ما می دانیم که بهترین وام های شخصی کسانی هستند که کمترین نرخ بهره را دارند.

بنابراین ایده خوبی است که نرخ بهره داده شده توسط بانک های مختلف را ارزیابی کنید. با این حال به خاطر داشته باشید که بانک ها بسته به عواملی مانند ثبات جریان درامد شما نرخ های متفاوتی را برای سایر مشتریان فراهم می کنند.

کاغذ بازی کمتر

بهترین وام های شخصی در کانادا ممکن است وام هایی باشد که می توانید با کمترین تلاش دریافت کنید. هنگامی که شما در عجله برای دریافت پول هستید, مثلا, چیزی که شما می خواهید انجام دهید این است ارسال یک دسته از مدارک و پر کردن یک سری از فرم

تصدی

چه شما نیاز به یک وام برای چند ماه یا چند سال, بهترین وام برای شما که مناسب زمان بندی خود را است. بانکی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد در هر زمان شرایط خود را تغییر دهید.

هزینه های پردازش

هزینه کلی وام با توجه به نرخ بهره و هزینه پردازش تعیین می شود.