اردیبهشت 8, 1403

شرکت های حمل خودرو چطور هزینه های حمل را محاسبه می کنند؟

شرکت های حمل خودرو چطور هزینه های حمل را محاسبه می کنند؟

هزینه حمل خودرو طبق عوامل خاصی برآورد می شود که ما در این مقاله شما را  محاسبه هزینه حمل خودرو به صورت مختصر ولی مفید آشنا می کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

نوع خودرو

بدون شک نوع خودرو روی محاسبه هزینه حمل خودرو تأثیر می گذارد. زمانی که شما قصد حمل خودرویی لوکس و گرانقیمت را دارید، طبیعتاً باید هزینه بیشتری را بپردازید. به این دلیل که از نوع کفی متفاوت و متناسب با خودروی شما باید استفاده به عمل آید. پس در ابتدا به نوع خودروی خود نیز توجه داشته باشید.

ابعاد خودرو

ابعاد خودرو نیز یکی از عوامل مهم و مؤثر در هزینه حمل خودرو محسوب می شود که برخی از خودرو سواران به این نکته بی توجه هستند. خودرو هرچقدر بزرگ تر از خودروهای عادی و معمولی باشد، شما باید قیمت بیشتری را برای حمل خودرو در نظر بگیرید؛ چرا که باید از فضای بیشتری جهت حمل خودرو استفاده گردد و در این بین حتی انتقال خودرو نیز با دقت و البته زحمت بیشتری انجام می پذیرد. پس بهتر است دلیل اهمیت ابعاد خود را برای حمل اینگونه مؤثر بدانید.

مسافت حمل خودرو

همان گونه که در مقاله های قبلی هم به این موضوع اشاره کرده ایم، خودرو بر درون شهر و بین شهری می تواند خدمات خود را ارائه دهد. مسافتی که خودروبر طی می کند، صددرصد روی محاسبه هزینه حمل خودرو بی تأثیر نخواهد بود. معمولاً هزینه خودروهایی که درون شهر حمل می گردند، کمتر از خودروهایی هستند که در بین شهری نسبت به حمل آن ها خودروبر اقدام می کند. پس در این میان، مسافت حمل خودروی خود را نیز مورد بررسی قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نیز می توانید کارشناسان ما در این مجموعه برای استعلام قیمت در ارتباط باشید.

نوع نیاز شما

زمانی که در مورد نوع نیاز صحبت می کنیم، یعنی شاید قصد استفاده از خودروبر تکی را داشته باشید و یا تریلی خودروبر مورد نیاز شما واقع شود که براساس این دو نوع خودروبر شما باید هزینه حمل خودرو را متغییر بدانید. معمولاً از تریلی خودروبر می توان برای حمل تعداد بیشتر از یک خودرو استفاده نمود. خودروبر های تکی نیز همان طور که از نامشان بر می آید، جهت حمل تنها یک عدد خودرو گزینه مناسب و معقولانه ای هستند که شما را با هزینه و قیمت بسیار کمتری روبرو خواهند کرد.

این مطلب را هم بخوانید :   خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

قابلیت حرکت خودرو

این یک نکته بسیار مهم است که شاید نسبت به آن تا به حال متوجه نبوده اید؛ اما در حقیقت برخی از خودرو ها قادر به حرکت برای انتقال به خودروبر نیستند که در این شرایط قاعدتاً باید از چرخگیر جهت انتقال خودرو استفاده نمود. هزینه استفاده از چرخگیر خود هزینه کمی نیست. البته به خاطر داشته باشید که اگر از یک شرکت باسابقه و همچنین معتبر که متناسب با نرخنامه تعرفه را مشخص می کند، استفاده نمایید، قطعاً با هزینه منصفانه ای مواجه خواهید شد. استفاده از کفی شیب دار که در مقاله های قبلی به اهمیت استفاده از آن در بین تجهیزات خودروبر اشاره کرده بودیم، برای انتقال خودروهایی که قابلیت حرکت دارند بسیار گزینه مناسبی است.

هزینه متناسب با نرخنامه

ما از قبل این نکته را بسیار برای شما مورد بررسی قرار داده بودیم که بهتر است از خدمات شرکت های خودروبر معتبر استفاده کنید. این شرکت ها اساس و بقای شهرت و محبوبیت خود را مدیون رضایت مشتری می دانند. به همین دلیل تنها متناسب با نرخنامه نسبت به محاسبه هزینه حمل خودرو اقدام می کنند. توجه داشته باشید که برخی از شرکت های نامعتبر تنها به دنبال سود بیشتر و ارائه خدمات بی کیفیت هستند.

سخن پایانی

ما هر آنچه لازم بود در مورد عوامل مؤثر در برآورد هزینه حمل خودرو در این مقاله بیان کرده ایم. این گونه شما با محاسبه قیمت حمل خودروی خود با آگاهی بیشتری روبرو خواهید شد. چنان چه از شرکت های معتبر و خوش نام استفاده کنید، قطعاً با هزینه معقولانه و منصفانه تری می توانید از خدمات خودروبری استفاده کنید. قبل از استفاده از خدمات این چنینی بهتر است با کارشناسان مجموعه برای کسب اطلاعات بیشتر حتی به صورت اجمالی در ارتباط باشید. به هر حال با بررسی بودجه خود با دغدغه خاطر کمتری در هنگام پرداخت هزینه مواجه می شوید.