اردیبهشت 8, 1403

شیشه بین کابینتی و نرده شیشه ای اینفلور

شیشه بین کابینتی نوعی شیشه تزئینی و مقاوم در برابر حرارت است که می تواند زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی و دیوارهای آشپزخانه شما ببخشد. این نوع شیشه می تواند جایگزین مناسبی برای کاشی و سرامیک در آشپزخانه باشد و زیبایی آن را افزایش دهد. در طراحی مدرن مدرن استفاده از این شیشه های رنگی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه بسیار رایج است. زیرا شیشه های رنگی در دکوراسیون آشپزخانه فضای زیبایی ایجاد می کند و می تواند تاثیر بسیار مثبتی در روحیه افراد داشته باشد. شیشه اینتربادی می تواند جایگزین مناسبی برای کاشی و سرامیک باشد و به همین دلیل در ضخامت های مختلف تولید می شود. این شیشه ها عمدتا با ضخامت 6 میلی متر و عرض 60 سانتی متر تولید می شوند. البته از این نوع شیشه های رنگی می توان به عنوان رویه کابینت و پیشخوان نیز استفاده کرد.ضخامت شیشه روی پایه معمولاً 10 یا 16 میلی متر است. همچنین می توانید روی این شیشه ها سینک قرار دهید و تزیینات مختلفی ایجاد کنید. نرده شیشه ای اینفلور می تواند انواع مختلفی داشته باشند. در این میان نرده های شیشه ای ظاهر بسیار جذاب تری دارند. از آنجایی که میدان دید را برای مسافران افزایش می دهند و نور طبیعی بیشتری را به فضاهای داخلی هدایت می کنند، در بین کارفرمایان و طراحان محبوب هستند. ایران لاکوبل انواع این محصولات را به مشتریان گرامی ارائه میدهد.

انواع شیشه بین کابینت

به طور کلی این نوع شیشه ها به سه نوع زیر تقسیم می شوند:

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه متلوکس که نوعی مات به حساب می آید

شیشه مات رنگی

مزایای استفاده از شیشه بین کابینت

همانطور که میدانید این نوع شیشه ها بسیار بادوام هستند و نمی شکنند. به علاوه در برابر خط و خش مقاوم بوده و کدر نمی شوند. نصب و استفاده از این نوع شیشه بسیار آسان است و می تواند جایگزین مناسبی برای کاشی و سرامیک باشد. حتی می توانید برای وسایلی مانند کلید، پریز، لوله های آب و گاز و … آن را سوراخ کنید . از طرفی می توانید بین کابینت های گازی نیز از شیشه استفاده کنید زیرا به صورت شیشه سکوریت تولید می شوند و ضد حرارت هستند. در واقع می توانند تا دمای 110 درجه سانتیگراد را تحمل کنند. یکی دیگر از مزیت های استفاده از این شیشه ها تمیز کردن آسان است. زیرا سطح صافی دارد و لکه ها و چربی ها به راحتی از روی آن پاک می شود. همچنین به دلیل عدم وجود منافذ ریز روی سطح آن آنتی باکتریال است. تنوع رنگ این نوع شیشه ها بسیار زیاد است و در طرح های متنوعی تولید می شوند.

 

 

نرده شیشه ای اینفلور

قبلاً این عقیده وجود داشت که شیشه از استحکام و مقاومت کمتری برخوردار است، اما امروزه زیباترین نماهای دنیا از شیشه ساخته شده است. یکی از مصارف شیشه (نرده شیشه ای) می باشد که باید با توجه به نوع و کاربری پروژه نوع نرده یا حفاظ شیشه ای را انتخاب کنیم. نرده شیشه ای اینفلور یا نرده گلاسه ای یا نرده شیشه ای توکار یکی از زیباترین و مدرن ترین مدل های نرده شیشه ای موجود در بازار می باشد. زیرا این مدل نرده شیشه ای بدون فریم است و پروفیل های آلومینیومی به صورت مخفی یا توکار در کف نصب می شوند. همانطور که گفته شد لوازم مورد استفاده در نصب این نوع نرده شیشه ای در داخل کف پوش پنهان شده است. مزیت اصلی این مدل پنهان بودن قطعات نگهدارنده شیشه است که به شما امکان می دهد یک طراحی داخلی یا خارجی ساده و مینیمال را در فضای مورد نظر پیاده سازی کنید.

قیمت نرده شیشه ای اینفلور

قیمت نرده شیشه ای توکار مانند سایر نرده های شیشه ای به نوع پروفیل نگهدارنده، نوع شیشه اعم از سکوریت یا لمینت، ضخامت شیشه سکوریت ، ضخامت شیشه سکوریت نوع لمینت،هزینه حمل و نقل، کیفیت و نوع اتصالات مورد استفاده در نصب بستگی دارد. بنابراین هر چه متریال به کار رفته در ساخت آن یعنی شیشه بهتر یا ضخیم تر باشد، قیمت نهایی کار بالاتر خواهد بود. علاوه بر این، هرچه کیفیت مواد به کار رفته در نصب شامل اتصالات بیشتر باشد، به طور موثرتری باعث افزایش هزینه نهایی می شود.

 

این مطلب را هم بخوانید :   بررسی کامل برخی لوازم ضروری در هر خانه

صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل iranlacobel.com با بیش از سی سال سابقه در تولید شیشه رنگی لاکوبل – آینه تزئینی – پارتیشن شیشه ای – نرده شیشه ای – شیشه هوشمند سابقه درخشانی در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. به فضل الهی با اعتماد و حمایت شما عزیزان این مجموعه توانسته است بالغ بر هزار پروژه معروف و موفق در سطح کشور را با کیفیت و ظرافت بالا برای تایید کارفرمایان محترم آماده و اجرا نماید. این شرکت با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات ایتالیایی و با بکارگیری کادری مجرب سعی در ایفای نقش مثبت در زمینه شیشه و آینه به عنوان یک واحد تولیدی دارد. چشم انداز ما برای آینده، ترکیبی از گروه مجرب کارکنان توسعه پایدار با هدف گسترش دامنه محصولات، حضور موفق و رو به رشد در بازارهای داخلی و بین المللی، رهبری در زمینه کیفیت و فناوری است. دستیابی به این آینده درخشان در سایه تلاش فراوان مدیران و متخصصان واجد شرایطی که در درون سازمان رشد و پیشرفت می کنند امکان پذیر خواهد بود و رشد و توسعه سازمان را تضمین می کند.

صنایع شیشه و آینه لاکوبل ایران با نام ثبت شده شیگراهان هنر جهان و شماره ثبت 555915 فعالیت می کند. از جوایز و نمونه کارهای اجرایی صنعت شیشه و آینه لاکوبل ایران در زمینه شیشه و خدمات آن می توان به تولید شیشه رنگی لاکوبل با ضخامت 4 تا 20 میلی متر با گستره رنگی وسیع و تحویل آن مطابق با کیفیت رنگ اشاره کرد. انواع آینه های تولیدی صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل شامل آینه های تزئینی و آینه های شیشه ای در رنگ های دودی، مسی، برنزی، سفید، ونیزی، بنفش، طلایی و آبی می باشد. تعدادی از پروژه هایی که صنایع شیشه و آینه لاکوبل ایران افتخار همکاری بر روی آنها را داشته است عبارتند از: بانک حکمت ایرانیان، بانک ملت، شعب VIP، بانک مسکن، شعبه خیابان عطار، وزارت کشور، ایرانسل، درگاه پرداخت شاپرک، ال سی من، شرکت سپنج سازه، مرکز ایران نو، آینه تهران، مرکز خرید پالادیوم، ارگ تجریش، شعب سیناتلا ، مبلمان و پروژه آیسا ایران مال و بام لند.