اردیبهشت 8, 1403

فرش نگین مشهد

شرکت فرش نگین مشهد یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولید کنندگان فرش ماشینی در ایران است که تولیدات آن فرش‌های با کیفیت 500 شانه، 700 شانه تراکم 2500، 1000 شانه تراکم 300 و 1200 شانه تراکم 3600 را شامل می‌شود. شرکت فرش نگین در سال 1371 تاسیس و به بهره برداری رسیده است. این شرکت بر اساس خط مشی کیفی خود به منظور اطمینان و اعتمادمشتری و تحقق شعار “فرش نگین، نگین فرش های ماشینی” مرغوبیت و تنوع در طراحی محصول را سر لوحه کاری خود قرار داده، مواد اولیه مصرفی را با کیفیت مطلوب از بهترین شرکت‌های داخلی و خارجی بویژه شرکت درالون آلمان تهیه می‌کند. شرکت فرش نگین هم‌اکنون با بکارگیری مدرن‌ترین ماشین آلات روز به تولید محصولات خود می‌پردازد.

 

فرش نگین مشهد 700 شانه

فرش های 700 شانه نگین مشهد با تراکم 2550 و 2100  تولید می شوند. ویژگی بارز این فرش ها ضخامت و نرمی آن ها می باشد. فرش نگین مشهد 700 شانه با ارتفاع خاب (قطر) حدود 10 میلیمتر و از بهترین الیاف اکریلیک (درالون آلمان) تولید می شوند. این فرش ها برای مکان های پر رفت و آمد و نیز برای افرادی که زمان زیادی را بر روی فرش سپری می کنند ایده آل می باشد. اگر برای اتاق کودک خود به دنبال یک فرش نرم و با دوام هستید تا هم راحتی را به فرزند خود هدیه کنید و هم با خیالی آسوده بتوانبد فرش خود را بارها شستشو نمایید، فرش های 700 شانه نگین مشهد از بهترین انتخاب های شما خواهند بود. این در حالی است که قیمت فرش های نگین مشهد 700 شانه مناسب ترین قیمت را در بین سایر محصولات فرش نگین مشهد  دارا هستند. عرضه این محصولات با تخفیف ویژه در ایفرش، یک موقعیت عالی را در اختیار کسانی قرار داده که به دنبال یک محصول با کیفیت و زیبا با قیمت مناسب هستند.

 

فرش نگین مشهد 1000 شانه

فرش های 1000 شانه نگین مشهد با تراکم 3000 از بهترین نخ های اکریلیک (درالون آلمان) تولید می شوند. فرش نگین مشهد 1000 شانه بخاطر تراکم بالای تولید از ظرافت و زیبایی بالاتری نسبت به فرش های هفتصد شانه برخوردار است و در عین حال نسبت به فرش های هزار و دویست شانه نرمی مطلوب تری دارد. پس اگر به دنبال نقشه هایی با ظرافت بالا در کنار زیرپای نرم و مطلوب هستید انتخاب فرش های 1000 شانه نگین مشهد از بهترین گزینه های در دسترس شما هستند. این در حاالی است که این محصولات با تخفیف ویژه و قیمتی مناسب در ایفرش در اختیار علاقه مندان به آنها قرار گرفته است.

این مطلب را هم بخوانید :   دستمزد پوشش سقف سوله رازهایی که هیچ کس دیگری درباره آنها نمی داند

 

فرش نگین مشهد 1200 شانه

فرش های 1200 شانه نگین مشهد با تراکم 3600 و از بهترین الیاف اکریلیک (درالون آلمان) تولید می شوند و این یعنی اینکه شما می توانید سال های طولانی از این فرش ها استفاده کنید بدون اینکه دغدغه سشتشو و یا خرابی آن را داشته باشید. علاوه بر این ظرافت بالای فرش نگین مشهد 1200 شانه زیبایی دو چندان به منزل شما خواهد بخشید. نقشه های زیبای این فرش ها حال و هوایی تازه را به زندگی شما می بخشدو فضایی دلنشین را در اختیار شما قرار می دهد. ارتقاع خاب (قطر) فرش های 1200 شانه نگین مشهد حدود 8 میلیمتر است که در مقایسه با اکثر تولید کنندگان امروزی فرش ماشینی از ضخامت بالاتری برخوردار است و این مهم باعث می شود شما نرمی و راحتی بیشتری را هنگام قدم زدن بر روی این فرش ها تجربه کنید. اگرچه قیمت فرش های 1200  شانه نگین مشهد با توجه به ظرافت و تراکم گره بیشترشان، بالاتر از فرش های 700 شانه و 1000 شلنه است اما عرضه با تخفیف این محصولات در ایفرش، قدرت خرید بیشتری را در اختیار علاقه مندان به این محصولات قرار داده است.

ایفرش به عنوان یک وبسایت و فروشگاه تخصصی در صنعت فرش توانسته است با حذف هزینه های انبارداری، فروشگاه داری و …، و با تاکید بر سه اصل انصاف در قیمت، تعهد نسبت به مشتری و صداقت در مشاوره، محصولات فرش نگین مشهد و دیگر برندهای معتبر فرش ماشینی کشور را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد. ایفرش با هدف تامین رضایت و اطمینان مشتریان، به ارائه محصولات درجه 1 با گارانتی اصالت و سلامت و با ضمانتنامه 5 ساله می پردازد. ارسال رایگان تا درب منزل و خدمات پس از فروش ویژه از دیگر خدمات متمایز ایفرش می باشد.