اردیبهشت 8, 1403

سفارش فینگرفود و پیش غذا و دسر در کرج و تهران

این روزها استفاده از فینگرفودها در تولد و دورهمی ها هم به کاهش هزینه ها کمک می کند هم سرو آسانتری دارد. با استفاده از این لقمه‌های جذاب و خوشمزه هزینه‌های جانبی همچون کارد و قاشق و چنگال و … نیز حذف می‌شود.

مزفود سفارش فینگرفود در تهران و کرج را اسان نموده است.مزفوذ با سابقه 3 ساله فعالیت در این زمینه به جرئت می توان گفت بهترین گزینه برای سفارش فینگرفود است. مزفود با بهره‌گیری از بهترین و مدرن ترین روش ها  و مواد اولیه باکیفیت توانسته است مدل‌های متنوعی از فینگرفودها را با طعم و کیفیت بی نظیر به مشتریان خود ارائه نماید. از فینگرفود‌های ساده و کم‌هزینه‌ای همچون سمبوسه و راتا گرفته تا فینگرفود‌های خاص و ویژه . پرطرفدارترین انواع آن برای تمامی مراسم به‌خصوص دورهمی های دوستانه و جشن تولد می توان به سوخاری ها اشاره کرد. البته مزفود غذاهای پرطرفدار ایرانی همچون ته‌چین مرغ قالبی و سبزی پلو قالبی و آلبالوپلو قالبی و را فراموش نکرده است.

فینگرفود ها همان‌طور که از نامش پیدا است غذایی است، که معمولاً با دست‌ خورده می‌شود و نیازی به استفاده از قاشق و چنگال ندارد. این غذای جذاب و خوشمزه از سال‌ها پیش در فرهنگ‌های مختلف، با نام‌های متفاوت تهیه و سرو می شده است و نمی‌توان گفت یک غذای جدید است.

البته تاریخچه‌ی آنچه که امروزه ما با نام فینگرفود می‌شناسیم به سال 1941 برمی گردد. در این سال برای اولین بار، در آمریکا کافه‌های کوچکی شروع به کار کردند که در منوی خود برای میان وعده غذاهایی با دستور پخت ساده‌تر و حجم بسیار کمتر را به مشتریان ارائه می‌کردند و در واقع از آن زمان بود که فینگرفودها به شکل امروزی به وجود آمدند.

این مطلب را هم بخوانید :   انواع تبدیل های پرمصرف دریل و فرز

سفارش دسر در انواع مختلف بصوزت قالبی و تک نفره در سایت برای خرید عرضه شده اند.

مزفود پیش غذا هایی همچون الویه، سالاد ماکارانی، کشک بادمجان، کیک مرغ، سالاد عدس و … را در کنار فینگرفودها عرضه می کند که این محصولات در دیس های یک بار مصرف دو کیلویی قابل سفارش هستند.

بدون شک در یک میهمانی افرادی با سن و سال مختلف و ذائقه‌های متفاوت مهمان شما خواهند بود و تهیه غذایی متناسب باسلیقه‌های مختلف کاری دشوار و زمان‌بر است. اینجا است که فینگرفودها به کمک شما می‌آیند. شما می‌توانید با توجه به سن و ذائقه مهمان‌های خود انواع فینگرفود را در مهمانی خود مدنظر داشته باشید..فینگرفودهای سوخاری و فست فودی برای جوانان و فینگرفودهای سنتی مانند کوکو سبزی و ته‌ چین مرغ قالبی می‌تواند مناسب میهمانان باشد.