اردیبهشت 8, 1403

نحوه استعلام قیمت کارتن از کارتن سازی تهران

به نقل از افکارنیوز، قیمت کارتن را می توان به عنوان یکی از فاکتورهای مؤثر در انتخاب جعبه های مقوایی برای بسته بندی محصولات در صنایع مختلف دانست. برای خرید کارتن بسته بندی با قیمت مناسب لازم است تا با یک کارخانه کارتن سازی معتبر همکاری کنید.

قیمت کارتن نیز مانند سایر کالاها متاثر از کیفیت  مواد اولیه و متریال به کار رفته در آن می باشد، به گونه ای که هر قدر کیفیت کاغذ بالاتر باشد و از متریال مرغوب تری در تولید آن استفاده شده باشد، قیمت نهایی بیشتری نیز خواهد داشت. در امر بسته بندی و کارتن نیز این امر صدق می کند. برای اطلاع از قیمت کارتن پیشنهاد ما به شما کارتن سازی کوشا kooshacarton.com است که با مراجعه به سایت این شرکت با محصولات و خدمات کوشا کارتن در زمینه تولید انواع کارتن سه لایه و 5 لایه ، کارتن لمینتی، کارتن میوه آشنا شوید.

نحوه استعلام قیمت کارتن از کارتن سازی کوشا

در صورتی که با قیمت های نسبتا بالای جعبه های بسته بندی مواجه شدید، در نظر داشته باشید که میزان هزینه ای که می کنید، اطمینان دهنده میزان ایمنی کالای شما نیز خواهد بود. انتخاب نوع بسته بندی باید متناسب با نیازهای شما صورت گیرد و بهتر است در تمامی موارد، در ابتدا ایمنی کالا را مورد نظر قرار دهید و پس از آن به مواردی همچون لوکس بودن و… توجه کنید. در ادامه قصد داریم به مواردی همچون نحوه قیمت گذاری و استعلام قیمت کارتن بپردازیم.

قیمت کارتن

بر اساس تجربه، تحقیقات و نظر سنجی های صورت گرفته، همواره کارتن های مقوایی محبوب ترین شیوه برای بسته بندی کالاها بوده اند و مزایای کاربردی و اقتصادی بیشتری به دنبال دارند. استفاده از متریال های دیگر همچون پلاستیک، فلز، چوب و … در ساخت لوازم بسته بندی دارای معایبی از جمله آسیب به محیط زیست و افزایش هزینه بسته بندی می باشد. بنابراین می توان کارتن های مقوایی را با توجه به مزایای فراوانی که دارند و البته هزینه مناسب آن‌ها، به عنوان یک محصول ایده آل برای بسته بندی کالا ها در نظر گرفت. قیمت کارتن های مقوایی بر اساس فاکتورهای مشخص و ضوابط تعیین شده تعیین می گردد و همواره هزینه آن بسیار کمتر از سایر بسته بندی ها است و از نظر اقتصادی نیز برای کسب و کارها مناسب تر است.

قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی

قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی

محاسبه قیمت کارتن بر اساس فاکتورهای مشخص و فرمول های تعیین شده است. از عواملی که بر روی قیمت کارتن تاثیر گذارند، می توان به ابعاد کارتن، جنس مواد اولیه، طراحی گرافیکی، نوع چاپ طراحی ها، نوع ماشین چاپ، نحوه سفارش، نحوه تولید و تعداد جعبه اشاره داشت. در کارخانه های کارتن سازی مانند کوشا کارتن صبا kooshacarton ، روش ها و فرمول های خاصی برای محاسبه قیمت کارتن توسط کارشناسان انجام می گیرد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد و در تمامی آن ها فاکتورهای ذکر شده در نظر گرفته می شوند.

از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت کارتن، نحوه سفارش و خرید کارتن از تولید کننده است. توصیه می شود برای خرید کارتن با قیمت مناسب، خرید خود را از تولید کنندگان معتبر ورق کارتن و کارخانه کارتن سازی انجام دهید. چرا که در این صورت می توانید با تضمین کیفیت کالا و هزینه کمتری خرید کنید. علاوه بر این چنانچه به صورت عمده سفارش خود را ثبت کنید، قیمت به صرفه تری پرداخت خواهید کرد.

به طور کلی عواملی که میزان قیمت کارتن را تعیین می کنند شامل جنس کاغذ استفاده شده، وزن کارتن و اندازه و ابعاد کارتن می باشد.

محاسبه قیمت کارتن

با توجه به مواردی که در مورد محاسبه قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی ذکر شد، در ادامه فرمول های مورد استفاده در محاسبه اندازه کارتن را ارائه کرده ایم:

طول کارتن را می توان از فرمول (طول * 2 + عرض + عرض + 4) محاسبه کرد و عرض آن نیز با استفاده از فرمول (ارتفاع + عرض) حساب می شود.

در محاسبه قیمت ورق استفاده شده در کارتن نیز از فرمول (طول کارتن * عرض کارتن * قیمت ورق خام کارتن) استفاده می شود. در نهایت به هزینه ای که از این طریق محاسبه شد، 10 الی 15 درصد برای سایر هزینه های چاپ و … نیز اضافه می شود و به مشتری اعلام می گردد. قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی را می توان بسیار مقرون به صرفه تر از بازار آزاد دانست. در بازار بسیاری از افراد به صورت واسطه و دلال فعالیت می کنند و خرید از واسطه ها سبب افزایش قیمت می گردد.

قیمت کارتن لمینتی

انواع کارتن های سینگل، سه لایه و پنج لایه و … را می توان با استفاده از چسب سیلیکات به عرض های متفاوت به صورت رول و شیت، لمینت کرد. در برخی از محصولات چسب سلفون یا صحافی را جایگزین چسب سیلیکات می کنند. یکی از کاربرد های کارتن لمینتی در بسته بندی میوه است. از مزیت های این نوع کارتن، وزن کم در عین مقاومت بالای آن است. به همین خاطر به منظور حمل کالاهای مختلف بسیار مناسب می باشد. با توجه به آمارهای موجود و نظر سنجی ها، بسته بندی یک کالا تاثیر بسیاری بر میزان فروش آن دارد. استفاده از کارتن های لمینتی عموما برای بسته بندی های لوکس و مدرن به کار می رود. کارتن های لمینتی بر خلاف کارتن های معمولی قابلیت چاپ با کیفیت بالاتر و جذاب تری را دارند که نقش بسیاری در جلب مشتری دارد.

این مطلب را هم بخوانید :   کاملترین مجموعه فرهنگ لغت مردم کوچه و بازار فارسی قسمت سیزدهم

کارتن لمینتی قیمت بیشتری نسبت به کارتن های معمولی دارد. البته نوع کاغذ، وزن کارتن، ابعاد کارتن و نوع فلوت نیز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت کارتن لمینتی می باشد. در حال حاضر و به دلیل نوسانات بازار، قیمت مشخصی برای این نوع کارتن ها اعلام نمی گردد و چنانچه قصد سفارش داشته باشید، می توانید قیمت به روز کارتن لمینتی را از کارشناسان فروش کوشا کارتن استعلام نمایید و یا فرم سفارش کارتن را در سایت kooshacarton.com تکمیل نمایید.

قیمت کارتن سه لایه

کارتن سه لایه را می توان از پر مصرف ترین نوع کارتن در صنایع بسته بندی دانست. کارتن های سه لایه در واقع از دو لایه صاف که به آن ورق لاینر می گویند و یک لایه فلوت در قسمت میانی تشکیل شده اند. این نوع کارتن قیمت ارزان تری نسبت به کارتن های پنج لایه دارد. در تولید کارتن های سه لایه فلوت میانی و همچنین جنس لاینرها متفاوت است و با توجه به درخواست و نیاز مشتری تعیین می گردد. بنابراین میزان مقاومت نیز در این کارتن ها متفاوت است. بسته بندی کالا علاوه بر معرفی و تبلیغ آن، نقش محافظت از کالا در برابر فشارهای محیطی را نیز دارد؛ بنابراین ضروری است که توجه کافی به آن داشته باشید. قیمت کارتن سه لایه نیز بر اساس جنس کاغذ، فلوت و لاینر، ابعاد کارتن و وزن آن تعیین می شود. برای کسب اطلاع از قیمت دقیق و به روز آن بایستی با تولید کنندگان معتبر کارتن مانند کوشا کارتن، ارتباط برقرار نمایید.

قیمت کارتن سه لایه

قیمت کارتن تخم مرغ

کارتن تخم مرغ یکی از پر مصرف ترین کارتن ها در صنایع غذایی است و غالبا از کارتن های سه لایه ساخته شده است. یکی از دلایلی که از کارتن های سه لایه استفاده می شود، وزن پایین آن است و این مسئله برای مرغ داران حائز اهمیت است. کارتن های تخم مرغی در انواع مختلفی ساخته می شوند و  متأسفانه گاهاً افرادی سودجو، با استفاده از مواد بازیافتی اقدام به تولید این کارتن ها می کنند. بر اساس استانداردها، تمامی مواد غذایی بایستی در کارتن های ساخته شده از مواد درجه یک بسته بندی شوند.  بنابراین توصیه می شود سفارش خود را به تولید کنندگان معتبر بسپارید.از فاکتورهایی که در تعیین قیمت کارتن تخم مرغ مؤثر هستند، اندازه و جنس و کیفیت متریال به کار رفته در تولید، نوع چاپ بر روی کارتن و همچنین میزان باز بودن درب کارتن می باشد. کارخانه کارتن سازی کوشا کارتن صبا به عنوان تامین کننده اصلی کارتن تخم مرغ تلاونگ آماده همکاری با تولیدکنندگان تخم مرغ در بالاترین سطح کیفی و تیراژ بالا میباشد.

قیمت کارتن میوه

امروزه می توان تهیه کارتن میوه مرغوب را یکی از دغدغه های اصلی تولید کنندگان و صادر کنندگان میوه دانست. از مواردی که در تولید کارتن های میوه مهم است، طراحی گرافیکی با در نظر گرفتن کنتراست رنگ میوه و بسته بندی است. به عنوان مثال استفاده از رنگ مشکی در مقابل رنگ نارنجی و زرد میوه می تواند جذابیت بالایی را ایجاد کند. هر قدر که طراحی و بسته بندی کارتن میوه لوکس تر باشد، جذب مشتری نیز بیشتر خواهد بود. در تعیین قیمت کارتن میوه نیز همانند سایر کارتن هایی که ذکر شد، نوع کارتن و جنس آن، ابعاد، طراحی و نوع چاپ از عوامل مؤثر بر قیمت گذاری می باشند.

تولید کننده کارتن با قیمت رقابتی

در این مطلب سعی شد با بررسی برخی از کارتن های بسته بندی و نحوه قیمت گذاری آن ها، اطلاعات مناسبی جهت افزایش آگاهی متقاضیان بسته بندی ارائه شود. به منظور استعلام قیمت انوع کارتن از جمله کارتن سه لایه، کارتن پنج لایه، کارتن دایکاتی،کارتن تخم مرغ، کارتن میوه، کارتن لمینتی و ورق کارتن می توانید با کارشناسان شرکت کارتن سازی کوشا کارتن تماس بگیرید. همچنین برای سفارش تولید ورق کارتن و کارتن بسته بندی به سایت kooshacarton.com مراجعه نمایید و یا با شماره 09122471219 با مدیریت فروش کوشا کارتن در ارتباط باشید.

منبع افکارنیوز